Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
Disciplinat, conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil
Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare
Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj
Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit
Responsabilități:
În orice interacțiune cu pacientul, respectă principiile îngrijirii centrate pe pacient, căutând să asigure o experiență cât mai bună a acestuia în cadrul centrului medical;
Preia apelurile telefonice, furnizând informații referitoare la serviciile oferite și efectuează programarea pacienților, utilizând softul dedicat
Preia pacientul care se prezintă în incinta centrului medical; solicită documentele de identitate ale pacientului și, dacă este necesar, documentele doveditoare ale statutului de asigurat în sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate/Card European de Sănătate etc.și întocmește fișa de prezentare a pacientului
Îndrumă pacientul către cabinetele medicale, potrivit programării
Eliberează documentele medicale rezultate în urma investigațiilor, dupa validarea acestora de către medic
Introduce informații în baza de date
Încasează plățile pentru serviciile medicale prestate, dacă este cazul
Are obligația să păstreze confidențialitatea față de terți (conform reglementărilor în vigoare) privind datele de identificare ale pacientului și privind serviciile furnizate fiecărui pacient.