Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SINCLEA FACILITY MANAGEMENT a fost infiintata din dorinta de a oferi servicii cat mai complexe clientilor sai intr-o piata din ce in ce mai exigenta si in care concurenta este foarte puternica.
Compania este parte a Grupului de firme Sinclea si se bazeaza pe experienta dobandita de managementul companie in cei peste 16 ani de activitate in domeniul furnizarii de servicii profesionale de curatenie pentru spatii industriale si civile. Grupul de firme Sinclea a realizat o cifra de afaceri anuala de peste 8 milione de euro.
SINCLEA FACILITY MANAGEMENT se bazeaza pe managementul calitatii serviciilor oferite care are la baza cooperarea cu clientii in vederea atingerii obiectivelor comune, orientandu-se spre nevoile acestora. Compania pune astfel in slujba clientilor sai experienta acumulata. Principalul obiectiv este acela de a gasi solutii optime pentru clientii sai.
Angajam o persoana de sex feminin pentru pozitia de Receptionist.
Responsabilități și sarcini:
- asigură activitatea de telefonie centrală a organizației;
- asigură activitatea de informații generale pentru public;
- stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ;
- păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație;
- duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general;
- răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct;
- asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor;
- ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri;
- asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de către angajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații);
- preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice;
- ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora;
- primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri;
- îndeplinește activitățile de protocol;
- furnizează cu amabilitate informațiile solicitate;
- răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă;
- întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct;
- răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor;
- asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite;
Cerinte:
- limba engleza nivel conversational
- competentele de Resurse Umane reprezinta un avantaj
- punctualitate, aspect fizic placut