Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Postul este locat in Mogosoaia. Se asigura transport dus-intors din Bucuresti.
RESPONSABILITĂŢI:
- Ofera suport in relatia cu clientii externi prin preluarea apelurilor telefonice si fluxul informational inspre si dinspre cei vizati;
- Gestioneaza aparatura de protocol (aparate de cafea, aparate de apa, etc) aflata in sediul central;
- Gestioneaza salile de intalniri si se asigura de prezenta elementelor de protocol (apa, cafea, ceai, etc);
- Transmite, administreaza si urmareste corespondenta externa (clienti, firme de curierat, etc);
- Monitorizeaza presa de specialitate;
- Intocmeste necesarul de papetarie pentru sediul central;
- Redacteaza diverse scrisori, e-mailuri, informari si efectueaza traduceri ale documentelor uzuale.
CERINŢE:
- Cunoştinţe medii de limba engleză;
- Cunostinte medii de operare calculator: Excel, Word, Power Point;
- Experienta pe un post similar constituie un avantaj.
PROFIL CANDIDAT:
- Buna capacitate organizatorica;
- Abilitati bune de comunicare;
- Seriozitate, dinamism, spirit de echipa.