Descrierea postului și rezumatul
O carieră în Administrație și Servicii de secretariat, în cadrul Serviciilor interne de firmă, vă va oferi oportunitatea de a oferi suport administrativ angajaților PwC. Vă veți concentra pe utilizarea aplicațiilor software de afaceri pentru a pregăti rapoarte, a primi și a direcționa apeluri sau e-mailuri primite către părțile corespunzătoare, aranjarea călătoriilor de afaceri, urmărirea cheltuielilor și coordonarea aranjamentelor întâlnirilor.
The Opportunity
PwC caută un nou coleg care să se alăture echipei noastre de Recepție cu sediul în București. Căutăm o persoană pozitivă, motivată, care lucrează în echipă și responsabilă.
Cine suntem noi? PwC este una dintre cele mai importante firme de servicii profesionale din lume, activând în trei domenii principale: Asigurare, Consultanță și Servicii fiscale și juridice.
Rolul
- Recepționerul este primul punct de contact pentru vizitatorii biroului și este responsabil pentru prima impresie pe care o au atunci când intră în biroul PwC.
- Întâmpină vizitatorii salutându-i, personal sau telefonic; să răspundă sau să trimită întrebări.
- Dirijați vizitatorii prin menținerea directoarelor angajaților și departamentelor; a da instructiuni.
- Preia și transmite mesaje atunci când personalul adecvat nu este disponibil.
- Livrează ziare și tichete de masă.
- Sortarea și distribuirea postărilor.
- Îndrumă persoanele către destinația corectă.
- Asigură suport administrativ general și de bază pentru clienții interni (colegi).
- Gestionează zilnic curierii și pregătește documentele necesare.
- Rezervarea întâlnirilor și administrarea tuturor rezervărilor pentru sălile de întâlnire
- Exercită confidențialitatea, discreția și sensibilitatea personală în toate aspectele rolului.
- Menține securitatea urmând proceduri; jurnal de monitorizare.
- Menține zona de recepție sigură și curată, respectând procedurile, regulile și reglementările.
- Menține continuitatea între echipele de lucru prin documentarea și comunicarea acțiunilor, neregulilor și nevoilor continue.
- Contribuie la efortul echipei prin realizarea de rezultate aferente, după cum este necesar.
- Respectați întotdeauna toate politicile companiei, procedurile și legile privind licențele.
- Oferiți un serviciu excelent pentru clienți, în orice moment.
- Tratează toate întrebările într-un mod profesionist și politicos, în persoană, la telefon sau prin e-mail.
- Raportați imediat orice problemă de întreținere managerului de linie, inclusiv toate mobilierul, accesoriile și echipamentele.
- Să fie responsabil pentru evacuare, în cazuri de urgență, acționând ca prim punct de contact pentru oaspeți și serviciile de urgență.
- Întâmpinați vizitatorii și fiți un suport pentru protocol atunci când este necesar (servire apă, ceai și cafea) și orice alte solicitări venite din partea managerului direct/indirect.
Ce căutăm de la un candidat
- Cunoașterea foarte bună a limbii engleze este obligatorie;
- Abilitatea de a comunica clar și profesional cu persoane de la toate nivelurile;
- Persoana foarte organizata;
- Aspect inteligent și prezentabil;
- Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini;
- Comunicativ, lucrător în echipă, atitudine orientată către client;
- Simț de responsabilitate și atenție la detalii;
- Experiența anterioară de muncă ar fi un avantaj.
Ceea ce oferim
- Program de lucru flexibil - 8 ore/zi, luni-vineri, in ture (08:00-17:00; 09:00-18:00; 10:00-19:00).
- Șansa de a lucra într-un mediu corporativ profesional.
- Posibilitatea de a îmbunătăți abilitățile și abilitățile personale (de exemplu comunicare, rezolvare de probleme, lucru în echipă).
Declarație de confidențialitate