Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Abilitati si competente:
-
- capacitate buna de comunicare si relationare;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- atentie catre detalii;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- personalitate energica, amabila, gandire pozitiva.
Calificari necesare:
- Studii medii;
- Cunostinte de operare PC.
- Lb. engleza - minimum nivel conversational
Responsabilităţi principale:
-
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- mentinerea evidentei facturilor de la furnizori;
- gestionarea registrului de intrari – iesiri;
- alte sarcini trasate de director / manager corespunzatoare postului si in conformitate cu pregatirea profesionala.