Despre noi
Qubiz este una dintre cele mai populare companii de tehnologie din Vestul României, care furnizează soluții IT personalizate pentru companiile în creștere din Europa de Vest. Soluțiile noastre variază de la aplicații software pentru întreprinderi și soluții de business intelligence până la aplicații web și mobile. Suntem mândri de munca pe care o facem, ne iubim colegii și ne bucurăm de birourile noastre pline de viață și confortabile.
Responsabilitati:
Preluarea controlului asupra recrutării, selecției și reținerii pentru birourile din Oradea;
Propune și monitorizează inițiative de bunăstare;
Revizuiți și influențați crearea de materiale specifice HR cu idei creative;
Organizați inițiative de recrutare în campus (târg de locuri de muncă, discursuri principale etc.) și stagii de practică;
Organizați întâlniri profesionale în colaborare cu Oradea Tech Hub;
Ajută echipa de suport în organizarea de evenimente interne;
Păstrați legătura strânsă cu autoritățile orașului;
Fiți conștienți de starea generală de spirit din birou și intervenți atunci când este necesar.
Cerințe
De preferință 10+ (glumesc, luăm talentul peste experiență, deci să spunem 3+) ani de experiență relevantă într-un rol similar;
Studii relevante;
Bună înțelegere a oamenilor și a comportamentelor;
Abilități excelente de comunicare și prezentare (inclusiv engleză fluentă);
Înțelegerea modului în care indivizii și echipele funcționează și evoluează;
Abilitatea de a identifica talentul (și de a identifica semnale roșii);
Capacitatea de a media conflicte;
Curiozitate și capacitate de învățare rapidă;
Creativitate și un ochi bun pentru detalii.
Ce este în el pentru tine?
Mediu prietenos, o echipa grozava;
Dezvoltare profesionala si personala;
Misiuni variate și provocatoare;
Tot sprijinul pentru o viață sănătoasă, sport și hobby-uri;
Distracție în și în afara biroului;
Și bineînțeles, niște bani în fiecare lună 😊 – așa cum va fi detaliat în oferta noastră.