Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vei fi responsabil/a cu gestionarea si dezvoltarea echipei si a procesului de recrutare, tinand cont de prioritatile de business si asigurandu-se ca intreaga echipa promoveaza intr-un mod unitar brandul de angajator al UniCredit Romania
Responsabilitatile tale in acest rol, vor fi de a:
- Asigura coordonarea in mod corespunzator al intregului flux de recrutare, ceea ce implica: postare anunt, selectie personalizata, testare candidati, intervievare, colectare documente si pregatirea ofertei, feedback catre toti candidatii, toate acestea conform fluxului intern
- Te implica in actiuni de employer branding intern si extern, asigurand consistenta imaginii de angajator a organizatiei
- Mentine constant legatura cu business-ul si HR Business Partners pentru a fi la curent cu nevoia de recrutare in organizatie pentru a actiona in timp util in ariile prioritare
- Initia si mentine legatura cu agentiile de recrutare si/ sau companii de outsourcing si alti furnizori externi (targuri de job-uri, evenimente, media)
- Ajuta la planificarea stagiilor de practica impreuna cu recruiter-ul alocat ariei respective
- Sustine folosirea tool-urilor de profilare, inclusiv testare aplicatii noi, analiza instrumentelor din piata, creare business case, suport in implementare
- Asigura recrutarea pentru pozitii de management sau pozitii cheie din organizatie
- Sustine echipa in acomodarea si implementarea unor initiative noi care sa contribuie la identificarea de noi surse pentru atragerea candidatilor, precum si selectarea celor mai potriviti candidati pentru nevoile de business
- Planifica si monitoriza activitatea echipei de recrutare pentru a oferi servicii customizate si de calitate catre clientii interni si candidati
- Stabili indicatori de performanta pentru echipa ta in ceea ce priveste indeplinirea modului de gestionare a procesului de recrutare
- Pregati proactiv actiuni pentru a creste indicatorii de performanta si satisfactia clientilor interni
- Pregati rapoarte legate de activitatea de recrutare si a le prezinta periodic catre top management si HR Business Partners
Te potrivești în echipa noastră daca:
- Ai experiență in recrutare intre 3-5 ani si in alte arii din resurse umane
- Ai experienta in sistemul bancar si in recrutarea pentru departamente diferite
- Ai experienta in coordonarea unei echipe si iti place sa contribui la dezvoltarea membrilor sai
- Iti place sa monitorizezi si solutionezi mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel implicandu-te in toate fazele procesului
- Gestionezi eficient timpul si prioritatile la nivel de echipa
- Esti asertiv/a, deschis/a la feedback si lucrezi bine in echipa proprie si cu clientii interni
- Esti orientat/a spre rezultate si contibui constant la cresterea eficientei activitatilor si a echipei tale
Alătură-te echipei noastre si bucura-te de beneficiile pe care ti le oferim:
- al 13-lea salariu plătit împreună cu salariul aferent lunii decembrie
- servicii medicale private la clinici de top pe baza unui abonament asigurat de noi
- tichete de masă in valoare de 15 lei
- program de lucru flexibil si work from home
- bonusuri de performanță individuala
- programe de dezvoltare conform nevoilor tale
- produse și dobânzi bancare în condiții preferențiale
- transport cu autobuzul bancii
- parcare asigurata (abonament lunar de 30 eur)
- suport financiar cu ocazia diverselor evenimente personale
- diverse parteneriate si reduceri la retaileri din domenii variate