Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

20160921_linkedin

Candidatul ideal:

  • Min 2 ani experienta intr-un post similar;
  • Cunoștinte avansate de Limba Engleză;
  • Cunostinte medii pachetul Office;
  • Abilitati de comunicare si persuasiune
  • Atentie la detalii si bun organizator;
  • Lucreaza eficient atat in echipa cat si individual.

Descrierea jobului:

  • Discuta cu liniile de business si selecteaza canalele adecvate pentru promovarea posturilor vacante;
  • Selecteaza CV-urile, programeaza si sustine interviurile de angajare, in colaborare cu hiring managerii;
  • Gestioneaza intreg procesul de recrutare si selectie pentru fiecare proiect
  • Monitorizeaza procesul de Induction pentru noii angajati;
  • Gestioneaza procesul de evaluare a performantelor.

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Tichete de masa;
  • Abonament Bookster;
  • Abonament medical;
  • Mediu placut de lucru.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?