Esti pasionat/a de recrutare si vrei sa te dezvolti in continuare in acest domeniu? Ești familiarizat/ă cu mediul online, canale alternative de recrutare și Social Media? Ai bune abilitati de comunicare si relationare?
Atunci …locul tau este la noi!!!
Daca doresti sa te alaturi echipei noastre esti/ai:
• cunostinte limba engleza (nivel avansat– obligatoriu);
• absolvent/a de studii superioare (psihologie/sociologie/resurse umane reprezinta un bonus);
• cunostinte operare calculator;
• capacitate de organizare, prioritizare si analiza;
Te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de:
• Identificarea nevoilor de recrutare si realizarea profilului candidatului
• conceperea, postarea si actualizarea anunturilor de recrutare pe toate canalele disponibile;
• identificarea de noi canale de recrutare adaptate nevoilor companiei;
• gestionarea etapelor procesului de selectie pentru pozitiile vacante incluzand preselectia si evaluarea CV-urile primite, testarea candidatilor, stabilirea si sustinerea interviurilor, intocmirea ofertelor de angajare, etc.
• administrarea și dezvoltarea bazei de date cu candidați, asigurând acuratețea informațiilor introduse;
• mentinerea legaturii cu firmele de recrutare agreate, pentru pozitiile contractate;
• urmarirea derularii procesului de integrare in cadrul postului ocupat, a noilor angajati;
• intocmirea de rapoarte de activitate privind situatia proiectelor gestionate;Iti oferim:
• salariu motivant;
• infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile (smartphone, laptop, office tools & apps, etc.);