Referent achizitii ofertare cost control

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CANDIDATUL IDEAL:

 

Candidatul trebuie sa fie o persoana care se poate caracteriza ca fiind un spirit organizat, punctual, pedant, determinat si proactiv, sa fie un bun comunicator si sa aiba bine dezvoltate abilitatile necesare lucrului in echipa.

Candidatul  trebuie de asemenea sa demonstreze deprinderi reale in utilizarea tehnologiilor IT, in special folosirea pachetului MSOffice si sa fie deschis sa asimileze cunostinte specifice domeniului de activitate respectiv instalatii in constructii si in general tehnica si tehnologia confortului.

Constituie un avantaj cunoasterea aplicatiilor specializate in eleborarea devize echivalente cu DOCLIB/XDEV/WINDEV/INTELSOFT.


RESPONSABILITATI / BENEFICII:

Munca de birou/acasa- 80%

Realizeaza  prospectarea pietei, solicita si centralizeaza ofertele furnizorilor.

Actualizeaza baza de preturi a societatii periodic.

Elaboreaza  devize, oferte si situatii de lucrari aferente serviciilor prestate de societate. 

Evalueaza ofertele furnizorilor de materiale si echipamente pe care societatea le foloseste

in procesul de productie si realizeaza situatii si statistici ale furnizorilor.

Urmareste consumul de resurse materiale si resursa umana generat de fiecare lucrare si elaboreaza

rapoarte si analize in ceea ce priveste costurilor pronosticate versus costuri realizate.

Evalueaza ofertele si programele promotionale lansate pe piata de catre concurenta.

Intocmeste situatii si rapoarte finale de lucrari, si se ingrijeste de transmiterea acestora catre

compartimentul financiar, in vederea facturarii/decontarii.

Redacteaza scrisori comerciale si oferte si le transmite potentialilor clienti.

Negociaza cu furnizorii preturi, termene de plata, conditii de livrare, garantii, etc.

Coordoneaza activitatea gestionarului si a personalului desemnat pentru aprovizionare si livrare.

 

Munca de teren – 20%

Realizeaza vizite pe santiere sau la alte puncte de lucru unde ii este necesara prezenta, in vederea intocmirii situatiilor de lucrari si/sau incheierii proceselor verbale de receptie.


DESCRIEREA COMPANIEI:

Wattvisor . este o companie care desfasoara activitati in domeniul instalatiilor in contructii si tehnica si siguranta confortului.
Principalul domeniul de activitate este proiectarea si executia de sisteme de alimentare cu gaze naturale si gaze petroliere lichefiate.
Media de varsta a colectivului este relativ tanara, sub 40 ani iar atmosfera de lucru este una destinsa, cu toate ca activitatile in cadrul societatii se desfasoara dupa criterii destul de riguroase si clare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la WATTVISOR S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la WATTVISOR S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are WATTVISOR S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?