Referent administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Ne dorim ca noul/a coleg/ă să fie o persoană riguroasă, atentă la detalii, punctuală și conștiincioasă. Este necesară o cunoaștere medie a pachetului Office (MS Outlook, Excel), iar cunoașterea limbii maghiare e un avantaj (se lucrează cu furnizori din Ungaria).

Descrierea jobului

Printre sarcinile tale se vor număra:

  • Întocmirea și verificarea contractelor și actelor adiționale,
  • Operarea comenzilor de aprovizionare,
  • Verificarea devizelor pentru conformitate cu prețurile contractuale,
  • Solicitarea de avize și autorizații de la autorități,
  • Verificarea facturilor din punct de vedere al prețurilor contractuale și al cantităților conform situațiilor de lucrări,
  • Gestionarea obținerii și transmiterii buletinelor de verificare a prizelor pentru toate punctele de lucru,
  • Comandarea și trimiterea kit-urilor medicale pentru punctele de lucru,
  • Activități administrative departament,
  • Arhivarea și gestionarea documentelor departamentului.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EuroGsm Impex SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EuroGsm Impex SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EuroGsm Impex SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?