Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Pentru detalii complete cu privire la acest aspect, va rugam sa vizitati site-ul nostru.
Principalele responsabilitati:
- Executa activitatea de gestionare a corespondentei electronice primite in cadrul Departamentului Daune Externe;
- Verifica documentele cu care se prezinta pagubitii la avizarea unei daune;
- Solicita valabilitatea asigurarii partenerilor externi;
- Opereaza avizarile de dauna in aplicatia informatica;
- Aloca dosarele de dauna deschise inspectorilor de dauna, conform criteriilor stabilite prin procedura de lucru, dupa inregistrarea acestora in aplicatia informatica;
- Aloca deconturile, cererile de rambursare si corespondenta primite in casuta postala generala inspectorilor de dauna care gestioneaza dosarele de dauna;
- Aloca corespondenta primita prin posta inspectorilor de dauna care gestioneaza dosarele de dauna;
- Intocmeste situatii lunare legate de corespondenta, avizarile si deconturile alocate fiecarui inspector;
- Completeaza dosarele de dauna cu documentele lipsa, obtinute de la client;
- Ofera suport colegilor in rezolvarea de probleme cu grad de prioritate ridicat, intocmirea de situatii, evidente sau a oricarei cerinte venite din partea sefilor ierarhici.
Cerinte:
- Studii medii;
- Experienta in domeniul asigurari/daune/call center constituie un avantaj;
- Cunosterea limbii engleze - nivel mediu;
- Cunostinte MS Office.
Aptitudini:
- Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Asumarea responsabilitatii;
- Rezistenta la stres;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.