Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Pentru detalii complete cu privire la acest aspect, va rugam sa vizitati site-ul companiei.

Principalele responsabilitati:

  • Preia apelurile Call Center aferente activitatii de daune;
  • Inregistreaza datele obtinute in urma preluarii apelurilor Call Center;
  • Transmite mesajele clientilor catre persoanele abilitate spre solutionare;
  • Ofera clientilor informatiile solicitate de acestia;
  • Contacteaza clientii in vederea comunicarii raspunsului la solicitarea acestora;
  • Solutioneaza cererile clientilor in limitele sale de competente;
  • Contacteaza clientii care au inregistrat daune pentru evaluarea satisfacției acestora.

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
  • Utilizare PC;
  • Abilitati de comunicare;
  • Capacitate de concentrare;
  • Atentie distributiva care sa-i permita desfasurarea unor activitati simultane;
  • Orientare catre client;
  • Persoana dinamica, responsabila, serioasa, rezistenta la stres.

 

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:

  • opțiunea "Work from Home" disponibila;
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
  • abonament Bookster.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?