Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Analizeaza cererile de oferta
- Intretine datele legate de produse / furnizori in sistemul ERP
- Culege si analizeaza datele interne si externe pentru a pregati comenzile de achizitie
- Lanseaza comenzile de achizitie corect si la timp prin sistem ERP
- Lanseaza comenzile de transport a marfurilor cand este necesar
- Urmareste si verifica primirea/ intocmirea corecta a documentelor necesare la import / export
- Monitorizeaza desfasurarea activitatilor de aprovizionare pe toata durata de desfasurare a acestora (de la lansarea comenzilor pana la receptia produselor comandate)
- Lucreaza cu raportare INTRASTAT
- Raporteaza informatiile necesare pentru monitorizarea furnizorilor
- Colaboreaza cu dpt. Logistica, Vanzari in vederea intocmirii corecte si la timp a documentelor de intrare-iesire
- Intretine baza de date a furnizorilor (potentiali sau existenti)
Cerinte:
- medii, profil tehnic / economic
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel )
- Cunostinte bune de limba engleza
- Cunoasterea Regulamentului INCOTERMS 2020
- Cunostinte despre raportarea INTRASTAT
- Cunoaşterea principiilor şi metodelor legate de transportul aerian, maritim sau rutier a mărfurilor, inclusiv a costurilor
- Abilităţi de comunicare si lucru in echipa
- Confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă
- Experienta in domeniu de minim 2 ani
- Capacitatea de a lucra cu termene limita;
Beneficii:
- Salariul integral pe cartea de munca
- Instruiri asigurate de angajator
- Tichete de masa de 20 lei/zi