Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare de specialitate in domeniul financiar-contabil;
- Operarea cu usurinta a pachetului Microsoft Office, in special in Excel;
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
- Persoana capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita. Organizata si atenta la detalii;
- Constituie avantaj – Experienta profesionala in domeniu
Responsabilitati
- Procesarea tranzacţiilor în numerar efectuate din contul de casă şi verificarea documentelor justificative ca să se asigure că toate tranzacţiile în numerar sunt postate şi verificate cu documentul justificativ corespunzător;
- Asigurarea respectării termenelor limită şi a celor legislative;
- Arhivarea documentelor financiar-contabile ale companiei în conformitate cu prevederile legale.
- Inregistrarea in programul informatic a documentelor financiar-contabile: facturi, deconturi de cheltuieli, extrase bancare, etc;
- Colaboreaza cu toate departamentele implicate in situatii ce tin de facturi, aprobare si plati;
- Realizeaza rapoarte si documente, prezentari, in functie de situatii.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant
- Tichete de masă
- Tichete cadou pentru diferite ocazii
- Asigurare de sanatate, viata si de accidente
- Zile de concediu în plus, in functie de vechimea în muncă
- Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
- Cursuri de calificare şi instruire la locul de munca
- Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
- Transport asigurat Targu Mures – Reghin si retur