Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • Studii superioare de specialitate in domeniul financiar-contabil;
  • Operarea cu usurinta a pachetului Microsoft Office, in special in Excel;
  • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
  • Persoana capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita. Organizata si atenta la detalii;
  • Constituie avantaj – Experienta profesionala in domeniu

 

Responsabilitati

  • Procesarea tranzacţiilor în numerar efectuate din contul de casă şi verificarea documentelor justificative ca să se asigure că toate tranzacţiile în numerar sunt postate şi verificate cu documentul justificativ corespunzător;
  • Asigurarea respectării termenelor limită şi a celor legislative;
  • Arhivarea documentelor financiar-contabile ale companiei în conformitate cu prevederile legale.
  • Inregistrarea in programul informatic a documentelor financiar-contabile: facturi, deconturi de cheltuieli, extrase bancare, etc;
  • Colaboreaza cu toate departamentele implicate in situatii ce tin de facturi, aprobare si plati;
  • Realizeaza rapoarte si documente, prezentari, in functie de situatii.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant
  • Tichete de masă
  • Tichete cadou pentru diferite ocazii
  • Asigurare de sanatate, viata si de accidente
  • Zile de concediu în plus, in functie de vechimea în muncă
  • Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
  • Cursuri de calificare şi instruire la locul de munca
  • Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
  • Transport asigurat Targu Mures – Reghin si retur

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC KASTAMONU ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC KASTAMONU ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC KASTAMONU ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?