Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- comunica si pastreaza contactul cu clientii in vedereea asigurarii livrarilor la timp;
- contacteaza clientii pentru toate cerintele legate de produse noi, pana la lansare esantioanelor initiale; urmarind urmatoarele elemente: preturi, timp de livrare, planificare, ambalare, precum si a pieselor de pre serie;
- inregistreaza si urmareste comenzile clientilor din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor, pret, conditiilor de plata in sistemul informatic;
- asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport, in legatura cu livrarile deja planificate;
- gestioneaza cerintele clientului legate de cotatii pana cand pretul este oferta sub coordonarea sefului de departament;
- gestioneaza contracte comerciale pentru noi clienti / noi proiecte cu suport de la mangementul relatiilor cu clientii de la sediul si operarea zilnica cu clientii in ceece priveste preturile.
Cerinte obligatorii:
- absolvent/a de studii superioare;
- bune cunostinte de operare PC (in special Excel din suita Microsoft Office);
- cunostinte de limba Engleza (la nivel conversational);
- domiciliu stabil in Lugoj.
Cerinte optionale:
- cunostinte de limba Germana constituie un avantaj;
- experienta intr-o pozitie similara reprezinta avantaj;
- cunostinte SAP reprezinta avantaj.