Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Verifica corectitudiea intocmirii deconturilor, registrelor de casa, facturilor de servicii;
- Inregistreaza facturile de intrare;
- Inregistreaza deconturile conform procedurilor interne;
- Opereaza in sistemul informatic extrasele bancare in lei si valuta si asigura verificarea lor la fiecare sfarsit de luna;
- Asigura indosarierea facturilor;
- Asigura intocmirea lunara a urmatoarelor documente contabile: jurnale de vanzari si cumparari, registru jurnal, declaratii lunare de tva;
- Opereaza notele contabile lunare aferente: statului de salarii, amortizarilor, obiectelor de inventar, tichetelor de masa;
- Asigura verificarea si inchiderea gestiunii la sfarsitul fiecarei lunii;
- Elaborareaza situatii solicitate de seful direct.
- Alte sarcini care pot aparea in activitatea departamentului
Cerinte:
- Studii superioare in contabilitate sau economie;
- 2-3 ani de experiență în contabilitate general;
- Experiența cu un sistem ERP este un plus;
- Experiență în limba engleză este un plus;
- Utilizarea avansată a Excelului.