Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Persoana selectata va fi responsabila pentru realizarea activitatii de import export, colaborarea cu clientii companiei si asigurarea livrarilor in conditii optime
Cerinte:
- Experienta in domeniu import – export;
- Cunostinte in domeniul vamal;
- Cunostinte legislatie;
- Cunostinte operare PC
- Capacitate de a lucru in echipa, creativitate, rezistenta la stress
- Abilitati de comunicare;
Responsabilitati:
- Colaboreaza cu clientii companiei
- Programarea, stabilirea si asigurarea livrarilor
- Comunicarea permanenta cu clientii Fujikura
- Pregatirea transporturilor catre clienti, rezolvarea problemelor legate de livrari
- Realizeaza de analize privind reperele arhivate si aplica solutii pentru fiecare caz
- Intocmeste rapoarte periodice specifice activitatii desfasurate
- Informeaza ori de cate ori este nevoie superiorul asupra tuturor aspectelor din sfera sa de activitate si propune masurile ce se impun;
- Verificarea si completarea zilnica a tabelului cu evidenta referintelor critice pe zile
- Urmarirea produsului finit in depozit si in proces, precum si a modificarilor zilnice (intrari si iesiri )
- Evidenta transporturilor de urgenta
- Colaborarea permanenta cu transportatorul in vederea ridicarii produsului finit la timp
- Arhivarea documentelor specifice departamentului
- Realizarea unor situatii statistice specifice domeniului