Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Asigură redactarea documentelor;
- Colectează, înregistrează, dupa caz întocmeste si transmite rapoarte și corespondentă;
- Introduce în sistemul electronic adresele privind desfășurarea activitații din cadrul Regiunii;
- Sistematizează și arhivează toate informatiile / documentele aferente activității specifice derulate;
- Intocmeste comanda, raspunde și asigura aprovizionarea cu produse de birotică / consumabile;
- Colectează pontajele cu semnaturile angajaților de la punctele de lucru din aria de responsabilitate și le transmite responsabilului pe linie de resurse umane;
- Colectează și centralizează programarea concediilor de odihnă și le transmite responsabilului pe linie de resurse umane;
- Colectează și transmite notele de lichidare cu anexele aferente în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data încetării activității salariaților;
- Centralizează documentele angajaților în vederea participării acestora la cursuri de calificare
Cerinte pentru ocuparea postului
Studii: superioare
Experiența: minim 1 an
Cunostinte necesare: notiuni de contabilitate, secretariat, Excel, Word, Outlook.
Competențe și abilități:
Spirit organizatoric, capacitate de comunicare, spirit de echipa, acuratete, respectarea termenelor limita