Referent resurse umane (Arad)

Salar brut
600 - 700 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CANDIDATUL IDEAL:

- studii superioare constituie avantaj (domeniul socio-uman);
- cunoștinte operare PC (pachetul Ms Office);
- experiență de muncă anterioară în domeniu constituie un avantaj;
- cunoașterea limbii italiene constituie un avantaj;
- abilități de comunicare și relaționare;
- simț organizatoric și atenție la detaliu.

RESPONSABILITĂȚI:

1. Gestionarea de activități administrative:
- gestionarea pontajului lunar;
- inserarea și actualizarea datelor de personal în evidențele specifice;
- integrarea și orientarea în organizație a nou-angajaților (asigurarea materialelor și documentațiilor admnistrative necesare integrării nou-angajaților);
- gestionarea registrelor intrare – ieșire;
- arhivarea și păstrarea în condiții optime a documentațiilor necesare întocmirii pontajului lunar;
- colaborarea cu furnizorii de servicii și asigurarea unei bune gestionări ale serviciilor (servicii de curățenie, de reparații și întreținere ale sistemelor electrice/tehnice instalate);
- colaborarea cu lucrătorul desemnat pe domeniul de securitate și sănătate în muncă și acordarea de suport în activitățile specifice;
- gestionarea procesului de comandă a abonamentelor de transport asigurate de către companie angajaților;
- asigurarea și gestionarea procesului de comandă a consumabilelor pentru birotică și a diverselor echipamente necesare.

2. Gestionare procese de HR:
- organizarea procesului de recrutare și selectie de personal (realizarea și postarea anunțurilor de recrutare, screening CV-uri, gestionarea bazei de date cu candidații, realizarea profilului candidaților, intervievare, feedback final către candidați);
- colaborare și implicare în cadrul activităților desfășurate de către personalul departamentului HR/Administrativ (evenimente sociale).

BENEFICII:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
- cursuri gratuite de limba italiană;
- training tehnic intern de specialitate;
- training de perfecţionare şi specializare;
- program full-time (L-V);
- team building intern şi extern;
- evenimente FinProm.

FinProm, pentru cariera ta!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Finprom SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Finprom SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Finprom SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?