Referent resurse umane (Arad)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CANDIDATUL IDEAL:

  • studii superioare constituie avantaj (domeniul socio-uman);
  • cunoștințe operare PC (pachetul Ms Office);
  • experiență de muncă anterioară în domeniu constituie un avantaj;
  • cunoașterea limbii italiene constituie un avantaj;
  • abilități de comunicare și relaționare;
  • simț organizatoric și atenție la detaliu.

RESPONSABILITĂȚI:

Gestionarea de activități administrative și resurse umane:

  • organizarea procesului de recrutare și selectie de personal (realizarea și postarea anunțurilor de recrutare, screening CV-uri, gestionarea bazei de date cu candidații, realizarea profilului candidaților, intervievare, feedback final către candidați);
  • inserarea și actualizarea datelor de personal în evidențele specifice;
  • integrarea și orientarea în organizație a nou-angajaților (asigurarea materialelor și documentațiilor administrative necesare integrării nou-angajaților);
  • întocmirea și gestiunea documentelor specifice modificărilor situației profesionale a salariatului;
  • colaborare și implicare în cadrul activităților desfășurate de către personalul departamentului HR/Administrativ în vederea aplicării instrumentelor de măsurare a satisfacției la locul de muncă;
  • gestionarea pontajului lunar;
  • arhivarea și păstrarea în condiții optime a documentațiilor necesare întocmirii pontajului lunar;
  • colaborarea cu furnizorii de servicii și asigurarea unei bune gestionări ale serviciilor (servicii de achiziționare produse de birotică, de asigurare transport salariați, de curățenie, de reparații și întreținere ale sistemelor electrice/tehnice instalate);
  • colaborarea cu lucrătorul desemnat pe domeniul de securitate și sănătate în muncă și acordarea de suport în activitățile specifice.



BENEFICII:

  • bonus de performanţă;
  • card privat de sănătate;
  • cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
  • cursuri gratuite de limba italiană;
  • training tehnic intern de specialitate;
  • training de perfecţionare şi specializare;
  • program full-time (L-V);
  • team building intern şi extern;
  • evenimente FinProm.

FinProm, pentru cariera ta!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Finprom SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Finprom SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Finprom SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?