Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obiectivul postului: administrarea dosarelor de personal, salarizare si raportari specifice
Descrierea postului:
- Intocmirea si administrarea documentelor aferente dosarului de personal
- Intocmirea adeverintelor si documentelor privind cardurile, tichetele de masa, etc
- Intocmire Revisal, corespondenta cu AJOFM
- Intocmire stat salarii si declaratii aferente
- participare la activitatile de recrutare, training si evaluare desfasurate in companie
Cerintele postului:
- Studii superioare – avantaj studii specialitate
- Cunostinte bune de legislatia muncii
- Abilitati de utilizare a computerului
- Experienta minima 2 ani in domeniul resurselor umane
- Abilitati de comunicare
Oferta (bonusuri si beneficii):
- posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-o companie moderna in continua dezvoltare, intr-un mediu de lucru profesionist
- Conditii de lucru deosebite intr-un colectiv tanar si dinamic
- Mediu de lucru transparent bazat pe obiective
- Pachet salarial motivant
- Programe de instruire profesionala