Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
Activități de Resurse umane:
- Este persoana de legătură în Punctul de Lucru Găești pentru Departamentul Resurse umane
- Prezintă contractul de munca, regulamentele Interne, procedurile de lucru aferente postului, fişa postului noilor angajaţi şi se asigură că au fost corect şi complet înţelese
- Întocmește pontajul pentru departamentul din care face parte, centralizează și verifică pontajele din punctul de lucru, eliberează adeverințe de salariat, verifică și centralizează cererile de concediu
- Primește documentele pentru dosarul personal de la noii angajați si le trimite la sediul central
- Se implică în procesele de selecție şi recrutare de personal, publică anunțuri în ziarele locale, întâmpină candidații, pregătește testele, dosarele candidaților
- Asigură difuzarea deciziilor, notelor interne şi altor hotărâri prin lista de difuzare, angajaților Punctului de lucru
Activități de Secretariat
- Asigură comunicarea între companie şi terți, precum şi intern, între departamentele firmei
- Redactează, elaborează diverse documente și situații, preia, transmite şi arhivează documentele, asigură serviciile de protocol, utilizează tehnica de calcul, fotocopiatoare, centrală telefonică
- Primeşte, înregistrează şi repartizează corespondenţa în interiorul organizaţiei, ţine evidenţa ei
- Primeşte persoanele care doresc să ia legătura cu conducerea sau le îndrumă către persoanele competențe
- Centralizează referatele pentru aprovizionarea cu materiale de birotică, papetărie, necesarul de protocol şi materiale de curăţenie,
- Se deplasează, la nevoie, la diferite instituţii şi firme colaboratoare cu diverse sarcini, în funcţie de necesităţi: obţine avize de la Primărie, duce instrumente de plată la bănci
Cerințe:
- Studii medii / Studii superioare economice, științe sociale sau juridice – reprezintă un avantaj
- Experiență pe un post similar de minim 2 ani în cadrul unei companii de cel puțin 100 de angajați
- Atestatul de Inspector resurse umane - reprezintă un avantaj
- Cunoștințe de legislația muncii
- Bună cunoaștere și experiență în lucrul cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
- Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare
- Atitudine pozitivă, flexibilitate
- Capacitate de organizare și planificare a activității proprii, capacitatea de a respecta termenele
- Pragmatism, prezență de spirit, discreție, amabilitate.
Oferta:
Salariu motivant, prime de sărbători și tichete de masă,
Atmosferă de lucru dinamică și situații provocatoare
Posibilitatea dezvoltării carierei într-o companie dezvoltată la nivel național
Salariul este confidential, se va discuta în etapa interviului
Despre companie
Prezentă de peste 25 de ani în comerțul și procesarea de produse metalurgice, MAIRON Galați SA este una din cele trei companii românești, marca MAIRON. Echipa noastră, care depășește 700 de membri, împreună cu echipa extinsă a partenerilor de afaceri i-au câștigat și consolidat o poziție importantă grupului MAIRON în piața de profil.
Împreună performăm într-un parteneriat pe termen lung.