Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului
- Recrutează personal pentru ocuparea pozițiilor vacante din companie;
- Informează noul angajat cu privire la documentele necesare angajării, regulamentul intern, precum şi orice alte documente stabilite prin procedurile interne şi dispoziţiile legale;
- Gestionează dosarele de personal;
- Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă,fișe de post, acte adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare, ROI, CCM etc);
- Operează în Registrul de evidență al salariaților (REVISAL);
- Introduce/inițializează sau actualizează baza de date a salariaților firmei în ERP
- Efectuează evaluarea periodică a angajaților la intervale de timp stabilite de comun acord cu conducerea companiei;
- Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;
- Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;
- Asigură respectarea procedurilor interne ale companiei în domeniul resurselor umane;
- Planifică și ține evidența concediilor de odihnă;
- Colectează şi verifică pontajele;
- Întocmeşte liste cu necesarul de tichete de masă;
- Întocmeşte situaţii statistice cerute de Direcţia de Statistică.
Cerinţele postului
- Absolvent studii medii sau superioare
- Curs inspector resurse-umane;
- Foarte bune abilităţi de comunicare;
- Capacitatea de adaptare la diverse medii sociale;
- Persoană atentă la detalii, organizată, discretă şi capabilă să păstreze confidenţialitatea datelor cu care lucrează;
- Atitudine proactivă, pozitivă și dinamism;
- Capabilă să se înscrie strict în termenele stabilite pentru fiecare activitate;
- Bune cunoștinţe de operare PC - ( Word, Excel, Outlook);
- Înţelegere şi utilizare social media;
- Cunoștințe temeinice despre legislația muncii, proceduri de resurse umane și piața muncii în România;
- Minim 2 ani experienţă într-un post cu responsabilităţi similare;