Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sarcini si responsabilitati:
- Actualizare baze de date angajati la nivel de grup;
- Evidenta orelor de munca (pontaje lunare) la nivel de grup;
- Efectuarea rapoartelor de prezenta, concedii;
- Gestionare beneficii (sali de sport, servicii medicale, tichete de masa, etc);
- Gestioneaza relatia cu furnizorii de servicii in legatura cu activitatea de resurse umane (Bookster, SSM si SU).
Cerinte:
- Absolvent studii medii (studii superioare prezinta avantaj);
- Atestat de Inspector resurse umane/ Expert legislatia muncii (prezinta avantaj);
- Experienta de minimum 2 ani in domeniul Resurselor Umane (Administrare de Personal);
- Foarte bune cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoasterea limbii engleze; germana constituie un avantaj;
- Permis de conducere.
Calitati personale:
- Orientare fata de client;
- Proactivitate;
- Organizare;
- Spirit de echipa;
- Rezistenta la stres.
Cerinte speciale:
- Discretie;
- Capacitatea de a lucra cu diverse sisteme informatice.