Sarcini si responsabilitati:
- Management dosare clienti: oferte, contracte, rezervari;
- Implementare proceduri de achizitie si vanzare autoturisme parc auto;
- Managementul relatiei cu clientii si furnizorii;
- Gestionare activitate carsharing: platforma online, conturi utilizatori si facturare;
- Intocmire documentatie licitatii;
- Suport clienti: rezervari, daune, procuri, modificari, transmitere documente;
- Gestionare solicitari asistenta rutiera, transferuri, livrari/colectari autovehicule/trotinete;
- Intocmire/optimizare proceduri de lucru;
- Intocmire rapoarte zilnice/saptamanale/lunare referitor activitate departament.
Cerinte (cunostinte, abilitati, personalitate):
- Studii superioare (preferabil economice);
- Minim 2-3 ani experienta intr-o pozitie similara (vanzari, inchirieri auto, controlling);
- Cunoasterea limbii engleze;
- Permis de conducere cat. B;
- Nivel avansat operare Excel (MS Office);
- Foarte bune abilitati de lucru in echipa; atitudine proactiva;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte organizata;
- Responsabilitate, determinare, implicare;
- Integritate, amabilitate, capacitate de a gasi solutii care sa vina in intampinarea asteptarilor clientilor.