Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati :
- evalueaza si rezolva problemele legate de garantii
- analizează reclamaţii de garanţii
- documentează cazurile de garanţii, inclusiv cu poze sau măsurători
- răspunde în scris reclamaţiilor de garanţii
- informează responsabilii de produs şi responsabilii de vânzări despre probleme de garanţie
- răspunde la telefon pentru detalii privind cazurile de garanţii şi detalii tehnice privind reparaţii de maşini
- transportă piesele la analize în ateliere specializate
- expedierea pieselor pentru analize la producători sau ateliere specializate
- colaborează cu responsabilii de produs în legătură cu produsele lor
- traducerea documentaţiei tehnice de specialitate
- efectuează deplasări la reclamaţii de garanţie speciale
- participa la expozitii/evenimente organizate pe tematici tehnice care prezinta produsele/ofertele/serviciile oferite de Autonet
- acorda training tehnic clientilor si angajatilor firmei
Cerinte :
- minim absolvenţi studii medii ( cu diploma de bacalaureat )
- cunoștinţe operare pe calculator : MS Office
- experientă pe un post similar ( reprezinta avantaj )
- atenţie distributivă
- responsabilitate, seriozitate
- abilități de comunicare;
- capacitate de planificare și organizare a activitătilor.
Beneficii oferite:
- pachet salarial actractiv
- tichete de masă
- abonament medical la clinică privată de sănătate
- lucru ȋntr-o echipă tȃnără și dinamică