Regional Manager

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

  • Absolvent studii superioare cu diploma de licenta;
  • Cursuri si alte certificari in management constituie avantaj;
  • Experiență in middle/top management, cel putin 2 ani, pe poziții similare;
  • Experienta anterioara in vanzari si in industria financiar bancara: institutii bancare, IFN, asigurari, de cel putin 2 ani;
  • Cunostinte aprofundate de vanzari si management strategic;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente in regiunea alocata;
  • Cunostinte de legislatie comerciala aplicabila institutiilor financiare nebancare;
  • Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint;
  • Limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit);
  • Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere;
  • Spirit antreprenorial foarte dezvoltat, gandire analitica si structurata.

Descrierea jobului

  • Recrutarea, coordonarea si controlul echipelor din regiunea alocata;
  • Indeplinirea obiectivelor lunare, trimestriale si anuale de vanzare si colectare;
  • Analizarea si evaluarea operatiunilor din regiunea alocata, urmarind indeplinirea indicatorilor de performanta;
  • Gestionarea eficienta a bugetelor alocate, pentru fiecare dintre birourile alocate;
  • Organizarea si controlul managerial al activitatilor din regiunea alocata;
  • Mentinerea relatiei cu autoritatile locale si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru din regiunea coordonata;
  • Dezvoltarea retelei de birouri si al portofoliilor de clienti din regiune;
  • Oraganizarea si coordonarea activitatilor de marketing;
  • Aprobarea sau respingerea contractelor de credit cu grad ridicat de risc;
  • Respectarea si aplicarea prevederilor legale in vigoare, in materie de AML/CFT/ KYC;

Beneficii
  • Programe de training si devoltare personala;
  • Bonusuri lunare si anuale in functie de performanta;
  • Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;
  • Indemnizatie de mobilitate.

Descrierea companiei

Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti.

iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung.

Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.

Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la iCredit Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la iCredit Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are iCredit Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?