Realizarea obiectivelor de vanzari si profit:
• Coordoneaza si organizeaza forta de vanzari in vederea realizarii planului de afaceri pe canalele DTS si OP (AOP) si se implica in construirea strategiei de vanzari si distributie pe termen lung si a obiectivelor de distributie;
• Gestioneaza bugetul de discount-uri si promotii;• Gestioneaza bugetul de vanzari si distributie (S&D) pentru zona alocata;
• Gestioneaza rezultatele si profitabilitatea rutelor;
• Identifica oportunitatile de crestere si dezvoltare a afacerii si recomanda planul de actiune necesar pentru a obtine cresterea respectiva;
• Asigura un nivel inalt de serviciu la client (customer service);
• Este responsabil direct de atingerea obiectivelor de distributie si indirect cresterea de volum si cota de piata;• Este responsabil de costuri si productivitate;
• Asigura managementul distribuitorilor din zona sa;• Elaboreaza prognozele de vanzari (sales forecast);
• Asigura colectarea corecta a creditelor de la clienti;
• Analizeaza evolutia principalilor Indicatori de performanta (KPI) si face recomandari pentru actiuni corective;
• Negociaza in termenii cei mai buni conditiile de colaborare pentru toti clientii de pe zona sa: procentul de expunere al produselor PepsiCo, discount-uri, termene de plata, dezvoltarea punctului de vanzare (POS);
• Este responsabil de realizarea targetului pe zona sa in conformitate cu principalii indicatori de performanta KPI’s(Key Performance Indicators);
• Monitorizeaza nivelul de atingere a targetului;
• Imparte/ supervizeaza impartirea targetului pentru fiecare Manager zona (TSM) din echipa sa si/sau pentru echipa distribuitorului partener in conformitate cu: potentialul zonei; storicul zonei; noutatile cu privire la piata si la comert; obiectivelor de executie:
• Asigura implementarea cu succes a standardelor de executie ale companiei pe fiecare canal;• Asigura o colaborare/relatie adecvata cu clientii;
• Implementeaza si monitorizeaza promovarea produselor noi;
• Lanseaza actiuni corective pentru a optimiza nivelul de distributie a produselor;
• Este responsabil de atingerea nivelului de customer service stabilit de companie;
• Coordoneaza si monitorizeaza actiunile de mercantizare pentru a optimiza spatiul la raft, in cele mai bune conditii de timp si calitate;
• Se asigura de utilzarea corespunzatoare a tuturor instrumentelor PepsiCo in piata;
• Asigura alinierea distribuitorilor cu strategia de vanzari si distributie a PepsiCo atat prin construirea si mentinerea unor relatii bune cat si prin controlul si corectarea executiei in piata a distribuitorului pentru a obtine o distributie superioara cu costuri echipei:
• Gestioneaza canalul de distributie DTS si headcount-ul zonei sale;
• Coordoneaza procesele de recrutare pentru pozitiile vacante de pe zona sa;
Calificari:
• Experienta de vanzari in gestionarea de canale multiple si portofolii largi de produse - minim 6-7 ani;
• Experienta in coordonarea si managementul de organizatii mari de vanzari;
• Studii superioare;
• Fluenta in limba Engleza;
• Cunostinte avansate de utilizare PC;
• Permis de conducere categoria B fara antecedente.
Abilitati:
• Impact organizational;
• Orientare spre rezultate;
• Abilitati dezvoltate de negociere;
• Gandire strategica;
• Foarte bune aptitudini analitice
• Comunicare si aptitudini de prezentare.