Regional Product Leader - Traditional Trade Reinvention

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Job


Descrierea postului


NielsenIQ Product Leadership se referă la a face alegeri, prioritizează ceea ce este important pentru a obține cea mai bună valoare pentru clienți și rentabilitatea investiției pentru companie. PL lucrează mână în mână cu directori superiori și echipele de conducere de pe piețele alocate pentru a defini strategiile de produs și prioritățile de inițiativă pentru afacere. Apoi ne asumăm responsabilitatea pentru a asigura proiectarea, lansarea și execuția de succes a produselor alocate. În plus, PL se află la vârf în materie de inovare a produselor de măsurare a pieței. Folosim creativitatea, cunoștințele de piață, abilitățile tehnice și procesele PDLC bazate pe date pentru a dezvolta și modela strategia de produs la NielsenIQ.


Despre programul de reinventare a comerțului tradițional (TTR).


Dacă sunteți interesat să construiți produse pentru a oferi informații despre retail și consumatori celor mai mari companii din industria de retail și producție, aceasta este oportunitatea pentru dvs. Veți fi în centrul stabilirii obiectivelor strategice într-unul dintre cele mai importante programe pe care NielsenIQ le are astăzi, și anume reinventarea tradițională a comerțului (TTR).


TTR conduce calea către viitorul măsurătorilor. Obiectivul este de a digitiza eșantionul nostru, care este următorul pas în Călătoria noastră digitală, pentru a oferi cea mai bună măsurare a pieței din clasă, valorificând expertiza și Tehnologia noastră.


În acest rol, vei conduce definirea și execuția foii de parcurs de evoluție a produsului, activată de digitalizarea datelor în canalul comercial tradițional pentru produsul Retail Index la nivel regional și vei colabora cu o echipă de știință a datelor, operațiuni și lideri comerciali pentru a definiți noi produse/îmbunătățiri ale produselor și generați/mențineți cerințe detaliate pentru a vă asigura că produsul îndeplinește nevoile în evoluție ale clienților și ale industriei. Prin urmare, veți conduce îmbunătățirea produselor noastre de bază și noi, care aduc datele NielsenIQ în centrul deciziilor pe care le iau clienții noștri în fiecare zi.


Responsabilitati


  • Deține crearea, execuția și comunicarea foii de parcurs de produs pe țară din regiune, în conformitate cu liderul Product Measurement, Commercial și Operațiuni.
  • Colaborarea cu echipa de transformare a produsului TTR pentru a se asigura că vocea clientului și nevoile specifice sunt incluse în definițiile globale ale produselor.
  • Identificați acoperirea (canale noi) sau oportunitățile de granularitate pe baza disponibilității datelor non-TTR
  • Sprijină cererile de cerere pentru clienți Globl G13 (când sunt prezente implicații TTR)
  • Lucrați cu o echipă interfuncțională care cuprinde operațiuni, știința datelor, comunicații, marketing de produse, succesul clienților și multe altele pentru a planifica, construi și implementa noi produse și îmbunătățiri de bază TTR.
  • Colaborați cu echipele de management al programului pentru a gestiona stocul de îmbunătățiri, prioritizarea îmbunătățirilor, compromisurile dintre valoare și complexitate și dependențele/riscurile interfuncționale.
  • Interacționează cu clienții pentru a înțelege cerințele și oportunitățile de produs
  • Stabiliți foaia de parcurs pentru produse și mergeți la planul de piață în conformitate cu prioritățile globale de dezvoltare a produselor
  • Efectuați cercetări în industrie, analize competitive, adunați informații despre concurență la nivel de piață locală și luați în considerare strategia generală a companiei NielsenIQ care va contribui la luarea deciziilor despre produse.
  • Optimizarea portofoliului - tăiați copacul pentru a lăsa ramurile să crească


Cerințe


  • Diplome în administrarea afacerilor, managementul afacerilor, economie, management de produs, știința datelor sau domenii conexe.
  • 5+ ani de experiență relevantă în managementul produselor, mediu de conducere.
  • Abilitate demonstrată de a proiecta, construi, implementa și întreține produse într-un mediu corporativ mare.
  • Abilități excelente de prezentare și facilitare, atât verbale cât și scrise.
  • Abilități interpersonale demonstrate, inclusiv capacitatea de a exercita influență asupra echipelor interfuncționale într-un mediu foarte matriciat, fără autoritate formală.
  • Abilitatea de a sintetiza și comunica informații complexe într-o terminologie simplă. Experiență în comunicarea informațiilor complexe între echipele de afaceri/client și echipele tehnice.
  • Istoricul colaborării cu echipele tehnice pentru a rezolva probleme de afaceri ambigue.
  • Capacitatea de a influența eficient la toate nivelurile organizației prin adaptarea comunicării oricărui grup de părți interesate, după cum este necesar.
  • Abilitatea de a surprinde cerințele și specificațiile de afaceri în mod clar și concis, într-o manieră care poate fi interpretată de echipele tehnice.
  • Aptitudine analitică puternică și un istoric demonstrat de utilizare a datelor și a informațiilor pentru a ghida deciziile privind produsele.
  • Familiaritatea cu conceptele financiare de bază și experiența în planificarea financiară/bugetarea.
  • Înțelegerea solidă a industriei CPG/FMCG și a impactului pieței de vânzare cu amănuntul asupra afacerii clienților pe piețele alocate


Despre NielsenIQ


Informații suplimentare


NielsenIQ este o companie globală de măsurare și analiză a datelor care oferă cea mai completă și de încredere vizualizare disponibilă pentru consumatori și piețe din întreaga lume. Oferim producătorilor de bunuri de larg consum/bunuri de larg consum și comercianților cu amănuntul informații precise și utile și o imagine completă a pieței complexe și în schimbare de care companiile au nevoie pentru a inova și a se dezvolta. Abordarea noastră îmbină datele proprietare NielsenIQ cu alte surse de date pentru a ajuta clienții din întreaga lume să înțeleagă ce se întâmplă acum, ce se întâmplă în continuare și cum să acționeze cel mai bine pe baza acestor cunoștințe. Ne place să fim în mijlocul acțiunii. De aceea ne puteți găsi la muncă în peste 90 de țări, acoperind mai mult de 90% din populația lumii. Pentru mai multe informații, vizitați www.niq.com.


NielsenIQ se angajează să angajeze și să păstreze o forță de muncă diversificată. Suntem mândri să fim un angajator cu șanse egale/acțiune afirmativă, luând decizii fără a ține cont de rasă, culoare, religie, gen, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, genetică, statut de dizabilitate, vârstă, stare civilă, veteran protejat statut sau orice altă clasă protejată.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NielsenIQ pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NielsenIQ pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NielsenIQ locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?