Regional Sales Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Este responsabil pentru realizarea obiectivelor cantitative si calitative in canalele Modern Trade (MT) si Traditional Trade (TT), la nivel regional.

Asigura implementarea strategiei de vanzari, gestionarea resurselor alocate si participa cu propuneri la definirea strategiei de vanzari, la nivel regional.

Coordoneaza forţa de vânzări aflata in subordine pentru realizarea indicatorilor de performanta planificati, asigurand dezvoltarea continuă a afacerii.

Responsabilitati principale:

- Defineste, comunica, monitorizeaza si evalueaza obiectivele lunare/trimestriale pentru echipa din subordine pentru ambele canale de distributie (MT/TT);

- Asigura implementarea focusului lunar si a activitatilor suport in scopul atingerii obiectivelor (lunare/trimestriale);

- Coordoneaza agenda lunara a echipei din subordine (ASM/KAE) in scopul indeplinirii obiectivelor individuale si verifica modul de indeplinire a acestora;

- Evalueaza, propune si asigura vizibilitatea in-store a brandurilor ISR prin gestionarea eficienta a resurselor umane (interne sau externe);

- Asigura promovarea exclusiva a marcilor companiei de catre echipa din subordine;

- Asigura administrarea si dezvoltarea unei baze de clienti profitabili pentru companie;

- Asigura implementarea strategiei de vanzari la nivel de distribuitor prin intermediul echipei din subordine;

- Asigura implementarea contractelor si activitatilor de vanzari/trade marketing/marketing in canalul MT;

- Mentine si dezvolta relatii profesionale cu distribuitorii Intersnack;

- Asigura nivelul optim de servicii pentru clienti (magazine) in scopul exploatarii maxime a potentialului de vanzare;

- Analizeaza si propune rute alternative in scopul atingerii indicatorilor de performanta la nivel de judet;

- Monitorizeaza bugetele de cheltuieli pentru echipa din subordine si aplica actiuni corective, la nevoie;

- Asigura raportarile lunare/trimestriale cu privire la evolutia indicatorilor de performanta, in canalul MT;

- Face propuneri de imbunatatire a rapoartelor de vanzari in conformitate cu necesitatile regiunii;

- Asigura suport in dezvoltarea previziunilor de vanzari cu precadere a celor legate de actiunile promotionale in scopul imbunatatirii continue a indicatorului de service level;



Ne dorim de la tine:

  • Minim 5 ani experienta anterioara in vanzari FMCG , din care 2 ani in coordonarea unei echipe de minim 6 angajati si a managementului de clienti cheie (distribuitori, retele LKA, retele IKA) ;
  • Cunostinte limba engleza (nivel conversational)

  • Cunostinte operare calculator (MS Word, MS Excel, Internet, email)
  • Experienta in coordonarea unei echipe;
  • Orientare catre rezultate / orientare catre client;
  • Lucrul in echipa;
  • Capacitati de rezolvare a problemelor;
  • Abilitati de planificare si organizare;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTERSNACK ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTERSNACK ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTERSNACK ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?