Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Psihoselect realizeaza procesul de recrutare si selectie pentru o companie partenera, specializata in comercializarea produselor HVAC, pentru rolul de:

REGIONAL SALES MANAGER
Locație: ORADEA


Rol: Regional Sales Manager va fi responsabil de dezvoltarea si conducerea executiei strategiilor de vanzari, organizarea, coordonarea, indrumarea si controlul intregii activitati a companiei din regiunea de competenta, care vor conduce la dezvoltarea business-ului pe teritoriul atribuit si/sau piata speciala. Realizeaza planul de vanzari, marja comerciala, incasari si de profit inclusiv prin incadrarea in bugetul de cheltuieli aprobat.



Responsabilitati:



Stabileste obiective specifice pentru zona, atat pentru canalul de vanzare en-gros cat si pentru cel en-detail, supervizeaza si ofera suport pentru implementarea planurilor, politicilor si procedurilor;
Identifica si dezvolta noi oportunitati de afaceri, se asigura de atingerea obiectivelor de vanzari;
Revizuieste periodic dimensiunea si potențialul pietei, preturile, tendintele si nevoile clientilor; actualizeaza baza de date de clienti si identifica noi clienti potentiali;
Stabileste relatii cu clientii noi si existenti la toate nivelurile organizatiei, inclusiv mid si executive level;
Colecteaza cerintele clientilor si furnizeaza consiliere tehnica imediata cu privire la caracteristicile produsului si beneficiile clientilor in ceea ce priveste calitatea, livrarea si pretul;
Conferă potentialilor clienti informatii in ceea ce priveste nevoile de echipamente si consiliaza clientii cu privire la tipurile de echipamente de achizitionat;
Monitorizarea preferintelor clientilor pentru a determina concentrarea eforturilor de vanzari;
Consilierea distribuitorilor cu privire la politicile si procedurile de operare pentru a asigura eficienaa funcționala a businessului;
Vizitarea distribuitorilor pentru a stimula interesul pentru înfiintarea sau extinderea parteneriatelor;
Intocmirea de bugete pentru zona alocata si aprobarea cheltuielilor bugetare;
Revizuieste inregistrarile operationale si rapoartele pentru a proiecta vanzarile si a determina profitabilitatea;
Urmareste si asigura realizarea indicatorilor Balanced Score Card (BSC) aprobate pentru regiunea sa;
Coordonarea fortei de vanzari in definirea grupurilor tinta si masurarea activitatilor fortei de vanzari cu grupurile tinta definite;
Dezvolta si manageriaza formarea fortei de vanzari, in scopul dezvoltarii si consolidarii cunostintelor despre produs, abilitatilor de vanzare si managementului teritoriului;
Monitorizeaza si analizeaza realizarea KPI-urilor definiti pentru a masura eficienta fortei de vanzari;
Monitorizeaza permanent pregatirea profesionala a personalului din echipa, pentru lipsurile constatate organizeaza cursuri de perfectionare, instruiri interne si propune instruiri externe, dupa caz;
Se asigura de indeplinirea obiectivelor de vanzari stabilite de conducerea Companiei. Analizează în mod frecvent relația dintre furnizor si client, monitorizeaza nivelul de satisfactie al clientilor si face propuneri de optimizare;
Supravegheaza planul de vizita la clienti ai reprezentanților comerciali, respectarea acestuia, organizeaza si participa la vizite paralele cu reprezentantii comerciali;
Evaluarea potentialului de marketing al locatiilor de magazine noi si existente, luand in considerare istoricul existent;
Controleaza designul, organizarea, curatenia magazinelor din regiunea sa de competenta;
Participa la cautarea de noi locatii pentru magazine, selectia si instruirea noului personal, precum si la amenajarea noii suprafete comerciale;
Reprezentarea companiei la targuri, evenimente pentru promovarea produselor;
Ofera suport si solutionează reclamatiile clientilor cu privire la vanzari si servicii;
Participa cu propuneri privind instrumentele de vanzare folosite: campaniile promotionale, reclamele, brosurile si pliantele, mostrele, prezentarile de produse, etc.
Prezinta rapoarte de vanzari, venituri si cheltuieli si previziuni echipei de management;


Cerinţe :



Minim 2 ani experienta in coordonarea unei echipe de vanzari;
5 ani experienta in vanzarea de produse sustinute cu cunostinte tehnice extinse (preferabil in HVAC);
Abilitati exceptionale de mentinere a relatiei cu clientii, cu capacitatea de a negocia contracte, de a vinde produse si de a construi relatii profesionale;
Experienta solida in prospectare, calificare de oportunitati, planificare intalniri, conducerea procesului de vanzari, negociere si închidere, dezvoltare contului si managementul timpului/prioritatilor;
Abilitati excelente de prezentare si comunicare;
Atitudine autonomă si orientata spre rezultate si spre client;
Gandire strategica si pozitiva, proactiva in urmarirea obiectivelor;
Nivel mediu/bun în utilizarea solutiilor MS Office 365;
Permis de conducere categoria B.


Pentru mai multe informatii:

Raluca Vătămănescu

HR PROJECT MANAGER
0755-041 440
[email protected]

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PSIHOSELECT_Headhunting Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PSIHOSELECT_Headhunting Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PSIHOSELECT_Headhunting Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?