Relationship Manager Business Prime - Cluj Napoca

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Ce te recomandă?

Studii universitare (preferabil studii economice) și cunoștinţe de analiză financiară;
Minimum 2 ani experienţă în vânzări;
Managementul relaţiilor cu clienţii sau “front-office”, cunoașterea reglementărilor bancare,
comerciale și de drept;
Minimum 1 an experienţă în consolidarea și gestionarea relaţiilor de business, preferabil
în segmentul IMM.

Ce atuuri ai?
Îți place să îi convingi pe ceilalți;
Îți place să interacționezi cu oamenii;
Răspunzi prompt nevoilor clienților.

Descrierea jobului

Te vei alătura echipei care:

Gestionează relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de
clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business;
Este responsabilă de consolidarea și îmbunătațirea calităţii portofoliului de clienţi Prime;
Iniţiază și implementează campanii dedicate segmentului IMM în conformitate cu regulile
si fluxul campaniilor comunicate de departamentul SB customers;
Pregăteste aplicaţiiile de credit (facilitaţi noi sau reinnonire) conform reglementărilor si
procedurilor in vigoare;
Oferă soluţii de cross-selling (vânzări încrucişate) împreuna cu directorul de sucursală
(Branch Manager);
Aduce un plus de valoare produselor și serviciilor dedicate clienţilor Prime prin
îmbunătatirea continuă a ofertei Băncii.

Descrierea jobului

Te vei alătura echipei care:

Gestionează relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de
clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business;
Este responsabilă de consolidarea și îmbunătațirea calităţii portofoliului de clienţi Prime;
Iniţiază și implementează campanii dedicate segmentului IMM în conformitate cu regulile
si fluxul campaniilor comunicate de departamentul SB customers;
Pregăteste aplicaţiiile de credit (facilitaţi noi sau reinnonire) conform reglementărilor si
procedurilor in vigoare;
Oferă soluţii de cross-selling (vânzări încrucişate) împreuna cu directorul de sucursală
(Branch Manager);
Aduce un plus de valoare produselor și serviciilor dedicate clienţilor Prime prin
îmbunătatirea continuă a ofertei Băncii.

Viața la UniCredit:

13 salarii – primești un salariu în plus în luna decembrie;
Tichete de masă în valoare de 15 lei;
Abonament medical inclus pentru ține și cu super discount-uri pentru familia ta;
Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card;
Bonus de performanță oferit anual, în funcție de realizări;
Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi;
Bonus pentru copii chiar de ziua lor, 120 lei pe 1iunie;
Reduceri special la peste 100 de parteneri;
Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun, 150 lei/ eveniment;
Suport financiar pentru evenimente personale (căsătorie, naștere copil, decese);
Zi liberă pentru ziua ta de naștere;
Calitatea de membru Samsung Club și acces la discount-uri special;
Produse bancare la tarife preferențiale;
Pachetul Back2School pentru colegii cu copii între 6 și 13 ani;
3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor;
5 zile libere la nașterea copilului.

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra! #dowhatmatters

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?