Manager Relații cu Clienții Băncii - Călimănești, Vâlcea
Misiunea ta:
Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să oferi soluții financiare clienților care au nevoie de ajutor.
Ce vei face în acest rol?
⭐️Promovezi, acorzi consultanță și vinzi întreaga ofertă de produse și servicii a băncii;
⭐️Menții și dezvolți activ relația cu clienții existenți, aflați în portofoliul alocat;
⭐️ Identifici noi oportunități de afaceri cu clienții PF/ PJ și promovezi acțiuni de atragere de clienți;
⭐️Contactezi clienții, culegi informațiile necesare pentru pregătirea întâlnirilor cu ei, evaluezi nevoile acestora și prezinți oferta băncii pentru produsele și serviciile care pot răspunde cel mai bine nevoilor lor.
Dacă știi despre tine că ai:
⭐️Studii superioare (preferabil studii economice);
⭐️ Experiență bancară de minim 2 ani, din care cel puțin 1 an pe poziție similară;
⭐️Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare, orientare către client;
⭐️Abilități de organizare, abilități de prezentare;
⭐️Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
⭐️Cunoștințe de legislație bancară;
⭐️ Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate (avantaj);
⭐️ Cunoștințe peste medie de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).
Vino în echipa CEC Bank – Râmnicu Vâlcea! Te așteaptă:
⭐️O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
⭐️ Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
⭐️ Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.