Responsabil de îndeplinirea obiectivelor economice, comerciale, de vânzări si customer satisfaction, prin definirea clara a acţiunilor comerciale si oferta de produse aliniata cu strategiile Băncii;
Responsabil de iniţierea si implementarea campaniilor dedicate segmentului IMM in conformitate cu regulile si fluxul campaniilor comunicate de departamentul SB customers;
Responsabil de monitorizarea evoluţiei portofoliului de clienţi alocat, identificarea acţiunilor si corecţiilor necesare;
Responsabil de evaluarea bonităţii clienţilor, structurarea ofertei de credit finale, oferirea de consultanta clienţilor ori de cate ori este nevoie si răspuns rapid la solicitările acestora;
Responsabil de pregătirea aplicaţiei de credit (facilitaţi noi sau reinnonire) conform reglementarilor si procedurilor in vigoare; Responsabil de analiza cererii de credit, documentaţia de credit si garanţiile aferente;
Responsabil cu efectuarea pre-scoring-ului (evaluarea preliminara) in vederea identificării si facilitării evaluării aplicaţiei de credit cu acurateţe;
Responsabil cu administrarea portofoliului de credite alocat clienţilor Prime; Propune restructurarea facilitaţilor de credit, daca este cazul; Îndeplineşte toate sarcinile administrative necesare bunei desfasurari a activităţii zilnice; Cooperare strânsa cu directorul de sucursala (Branch Manager) in vederea identificării clienţilor potentiali Prime si definirea strategiilor de marketing in atingerea obiectivelor comerciale;
Responsabil cu identificarea criteriilor/ abordării aplicaţiei de credit, inclusiv structura de garanţii in colaborare cu departamentul Credit Risk;
Responsabil de administrarea portofoliului de active si pasive, in termeni de profitabilitate; Responsabil de consolidarea si imbunatatirea calităţii portofoliului de clienţi Prime;
Responsabil de informarea clienţilor in timp util cu privire la eventualele restante si daca este absolut necesar propune sau negociază reeşalonarea facilitaţilor;
Responsabil de gestionarea cererilor si reclamaţiilor primite de la clienţii din portofoliul alocat; Responsabil de informarea clienţilor Prime cu privire la noile produse si servicii si importantele schimbări in afacerile Băncii;
Experienta profesionala/ educationala:
Analiza financiara
Studii superioare (preferabil in domeniul economic sau financiar-bancar)
Minimum 1 an experienţa in consolidarea si gestionarea relaţiilor de business; experienţa in segmentul dedicat IMM constituie un avantaj
Minimum 2 ani experienţa in vânzări, managementul relaţiilor cu clienţii sau “front-office”
Cunoasterea reglementarilor bancare, comerciale si de drept Familiarizat cu conjuctura segmentului de piaţa dedicat