Relationship Manager Clienti Business - Bucuresti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabil de îndeplinirea obiectivelor economice, comerciale, de vânzări si customer satisfaction, prin definirea clara a acţiunilor comerciale si oferta de produse aliniata cu strategiile Băncii;

Responsabil de iniţierea si implementarea campaniilor dedicate segmentului IMM in conformitate cu regulile si fluxul campaniilor comunicate de departamentul SB customers;

Responsabil de monitorizarea evoluţiei portofoliului de clienţi alocat, identificarea acţiunilor si corecţiilor necesare;

Responsabil de evaluarea bonităţii clienţilor, structurarea ofertei de credit finale, oferirea de consultanta clienţilor ori de cate ori este nevoie si răspuns rapid la solicitările acestora;

Responsabil de pregătirea aplicaţiei de credit (facilitaţi noi sau reinnonire) conform reglementarilor si procedurilor in vigoare; Responsabil de analiza cererii de credit, documentaţia de credit si garanţiile aferente;

Responsabil cu efectuarea pre-scoring-ului (evaluarea preliminara) in vederea identificării si facilitării evaluării aplicaţiei de credit cu acurateţe;

Responsabil cu administrarea portofoliului de credite alocat clienţilor Prime; Propune restructurarea facilitaţilor de credit, daca este cazul; Îndeplineşte toate sarcinile administrative necesare bunei desfasurari a activităţii zilnice; Cooperare strânsa cu directorul de sucursala (Branch Manager) in vederea identificării clienţilor potentiali Prime si definirea strategiilor de marketing in atingerea obiectivelor comerciale;

Responsabil cu identificarea criteriilor/ abordării aplicaţiei de credit, inclusiv structura de garanţii in colaborare cu departamentul Credit Risk;

Responsabil de administrarea portofoliului de active si pasive, in termeni de profitabilitate; Responsabil de consolidarea si imbunatatirea calităţii portofoliului de clienţi Prime;

Responsabil de informarea clienţilor in timp util cu privire la eventualele restante si daca este absolut necesar propune sau negociază reeşalonarea facilitaţilor;

Responsabil de gestionarea cererilor si reclamaţiilor primite de la clienţii din portofoliul alocat; Responsabil de informarea clienţilor Prime cu privire la noile produse si servicii si importantele schimbări in afacerile Băncii;

Experienta profesionala/ educationala:

Analiza financiara

Studii superioare (preferabil in domeniul economic sau financiar-bancar)

Minimum 1 an experienţa in consolidarea si gestionarea relaţiilor de business; experienţa in segmentul dedicat IMM constituie un avantaj

Minimum 2 ani experienţa in vânzări, managementul relaţiilor cu clienţii sau “front-office”

Cunoasterea reglementarilor bancare, comerciale si de drept Familiarizat cu conjuctura segmentului de piaţa dedicat

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?