La Credit Europe, dăm putere oamenilor pasionați să își atingă potențialul maxim. Credem în banca etică, grija pentru nevoia clienților și proactivitate, având o aderență puternică la valori precum responsabilitatea, colaborarea, învățarea și dezvoltarea.
Alăturați-vă nouă ca Relationship Manager și deveniți ambasadorul nostru pentru produsele și serviciile oferite clienților noștri corporativi! Echipa noastră pasionată, orientată spre client, așteaptă cu nerăbdare să audă de la noi colegi ambițioși și deschisi la minte.
În calitate de Relationship Manager – Corporate Banking * veți gestiona relația de afaceri a Băncii cu clienții săi Corporate, în timp ce monitorizați în mod activ piața pentru a identifica un potențial de afaceri relevant. În acest scop, veți face tot posibilul și:
- Mentinerea afacerii profitabile cu portofoliul de clienti alocat; Urmărirea planului de marketing al sucursalei pentru Corporate Banking, îndeplinind obiectivele de afaceri convenite.
- Oferiți clienților experiență bancară de înaltă calitate, identificând nevoile financiare ale clienților și recomandând consultanța financiară adecvată, evidențiind în orice moment atitudinea eficientă și proactivă.
- Monitorizează indicatorii de performanță și profitabilitate pe client și pe portofoliu de clienți, reevaluându-și periodic profilul investițional și deținând în mod proactiv, să răspundă, să descopere și să anticipeze nevoile viitoare, blocajele sau așteptările și riscurile care pot apărea în relație cu piața sau cu clienții; propune solutii pentru optimizarea raportului risc/profit.
- Introduceți clienților soluții pentru construirea și consolidarea unui portofoliu eficient, inclusiv prin vânzare încrucișată.
- Fiți conștienți de toate caracteristicile produselor Băncii noastre, contribuiți la dezvoltarea de noi produse, procese, politici și abordări prin identificarea și promovarea de noi idei și oportunități.
- Identificați noi oportunități comerciale pentru dezvoltarea continuă a portofoliului de clienți.
- Stabiliți primul contact cu clienții, planificați activități viitoare specifice, conduceți negocieri care vizează stabilirea de tranzacții și facilități de credit.
- Întocmește diferite tipuri de rapoarte (de ex. rapoarte de întâlnire, buget/realizări etc.), conform acordului cu superiorii dumneavoastră și/sau solicitat de alte departamente din cadrul Băncii.
- Asumați-vă responsabilitatea pentru îndeplinirea sarcinilor specifice legate de procedurile legate de cunoașterea clienților.
* Buna cunoastere a limbii engleze este obligatorie.
Ți-ar plăcea să fii unul dintre jucătorii noștri de top? Trimiteți-ne un CV actualizat și/sau aplicați ușor cu profilul dvs. LinkedIn, dacă...
- Ați obținut o diplomă de licență, de preferință în economie sau în domenii conexe.
- Ai experienta de minim 1 an in sistemul bancar; experiență anterioară în vânzări corporative sau pentru IMM-uri ar constitui un avantaj.
- Ai o bună înțelegere a legislației specifice și a pieței financiar-bancare, în general.
- Îți place să lucrezi în rețea și dorești să adaugi valoare domeniului bancar, oferindu-ți abilitățile de prezentare și negociere.
- Ești capabil să faci față provocărilor, să lucrezi în cooperare sub presiune și să te adaptezi prompt la oameni și situații.
- Detineti permis de conducere categoria B.