Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Incurajam oamenii si companiile sa isi dezvolte afecerile si vietile!
Raiffeisen Bank angajeaza Relationship Manager Premium pentru Cluj-Napoca.
Ca viitor coleg, vei extinde portofoliul de clienti atragand noi parteneri externi si vei realiza procesul de vanzare pentru toate produsele bancare identificand nevoile financiare adecvate pentru clientii Premium, monitorizand in permanenta portofoliul si profitul investitiilor acestora.
Cum arata o zi la birou pentru un Relationship Manager Premium?
Mai intai vei incepe dimineata cu o cafea, iar apoi impreuna cu echipa noastra vei seta activitatile, actiunile si obiectivele ce trebuiesc atinse in cursul saptamanii.
Iti asiguram accesul la sursele de date pentru proiectele in care esti implicat astfel incat sa le desfasori in cele mai bune conditii.
Iti asiguram accesul la reteaua noastra de clienti in asa mod incat tu sa-ti poti planifica intalnirile de business.
In acest domeniu sedintele nu sunt plictisitoare! Business meetingurile sunt distractive, pline de energie si furnizeaza informatii si cunostinte de care ai nevoie .
Le poti folosi! Acestea te pot ajuta in atingerea obiectivelor tale.
Raiffeisen Bank are un portofoliu variat de produse bancare pentru clientii nostri Premium.
Mai exact, ca si task-uri principale vei avea:
-
Cunoasterea caracteristicilor si beneficiilor intregii oferte de produse/ servicii financiare adresata segmentului de clientela Persoane Fizice Premium;
-
Implementarea strategiei de abordare si distributie a segmentului Premium, utilizand instrumentele specifice de vanzare si suport;
-
Dezvoltarea portofoliului de produse al clientilor existenti cat si extinderea acestuia;
-
Identificarea nevoile partenerilor si promovarea solutiilor financiare potrivite nevoilor lor;
-
Stabilirea agendei saptamanale de vizite la clienti in vederea indeplinirii obiectivelor individuale cantitative si calitative;
Esti curios sa afli ce beneficii vei avea daca te vei alatura echipei Raiffeisen?!
Iata-le:
-
Intre 23 si 27 de zile de concediu de odihna, in functie de vechimea in munca
-
Vei beneficia de o zi libera pe an ( in concordanta cu politicile companiei)
-
Al 13-lea salariu (pentru un 1 an integral lucrat in cadrul companiei noastre)
-
Abonament medical, poti alege intre cei 2 furnizori agreati
-
Polita de asigurare in caz de accidente si imbolnaviri
-
Tichete de masa
-
Reducere la abonament la fitness, poti alege intre cei 2 furnizori agreati
-
Plata unei contributii anuale pentru un fond de pensii facultative
-
Participarea la evenimente de echipa specific organizatiei (team-buildings, team hangouts, Christmas party, etc.)
Si inca nu am terminat!!! ☺
-
Un mediu de lucru deschis si orientat spre dezvoltarea ta profesionala
-
Lucrul in echipe competente, cu expertiza in domeniul bancar;
-
Training-uri si certificari obtinute in urma participarii la programele noastre (soft and hard skills trainings in conformitate cu procedurile noastre).
Inca nu te-ai decis? ☺ Te asteptam la o discutie cu mai multe detalii pentru ca decizia ta sa fie cea mai buna!
Hai sa ne intalnim!