Relationship Manager SME - Bucuresti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Misiune:

  • Implementarea politicii bancii cu privire la achizitionarea de noi clienti si la gestionarea relatiei cu Clientii deja existenti in portofoliu
  • Indeplinirea obiectivelor de buget si a targeturilor impuse de catre Directorul Regional si Directorul de Sucursala

Responsabilitati:

  • Responsabil pentru realizarea bugetului alocat
  • Administreaza conturile clientilor corporate (responsabil de corectitudinea documenteleor de deschidere cont, impreuna cu colegii din front office)
  • Responsabil pentru vanzarea intregii game de produse si servicii ale bancii, inclusiv oferirea de suport pe partea de cross selling colegilor din Retail si Leaisng
  • Responsabil pentru achizitionarea de noi clienti, beneficiind si de suportul Directorului de Sucursala
  • Responsabil pentru pregatirea ofertelor indicative, cu suportul Directorului de Sucursala si a HO Expert (daca e cazul)
  • Responsabil de solcitarea - si corectitudinea informatiilor necesare intocmirii aplicatiei de credit pentru clientii Corporate (informatii despre evolutia clientului, analiza financiara si - de piata)
  • Responsabil de analiza financiara a imprumutatului, atat calitativa cat si cantitativa, cu comentarii asupra performantei financiare a clientului
  • Responsabil pentru stabilirea si mentinerea pe termen lung a unei relatii de calitate cu clientii bancii
  • Sa il tina pe Directorul de Sucursala si pe Directorul Regional informat asupra tendintelor pietei si sa ofere analize cu privire la conditiile curente de pe piata (ca si cale de a cunoaste avantajele competitorilor) pentru a putea asigura cea mai buna gama de produse pentru clienti;
  • Responsabil de urmarirea pro-activa in scop preventiv a evolutiei portofoliului de credit gestionat si de intocmirea – la timp – a aplicatiilor de revizuire / prelungire a facilitatilor de credit
  • Poate tine locul Directorul de Sucursala atunci cand este necesar

Cerintele Postului:

  • Studii superioare (preferabil studii economice);
  • Experienta in vanzari
  • Limbi straine: engleza fluenta, scris si vorbit, alte limbi straine pot contitui un avantaj;
  • Simt analitic si structurat
  • Abilitatea de a identifica si valofica oportunitati
  • Abilitate de a lucra sub presiunea unor termene limite stricte
  • Cunoasterea aprofundata a produselor si procedurilor
  • Determinare, incredere in sine
  • Abilitati bune de comunicare si munca in echipa

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?