Data publicării 15 septembrie 2022
Locație
Timisoara, Timis, RO-Romania
Actele companiei
Despre Atos
Atos este lider global în transformarea digitală, cu 107.000 de angajați și venituri anuale de peste 11 miliarde EUR. Numărul unu european în securitate cibernetică, cloud și calcul de înaltă performanță, Grupul oferă soluții personalizate end-to-end pentru toate industriile din 71 de țări. Un pionier în servicii și produse de decarbonizare, Atos se angajează să facă un digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi. Atos este o SE (Societas Europaea), listată la Euronext Paris și inclusă în indicii bursieri CAC 40 ESG și Next 20 Paris.
Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.
Cautam oameni cool care doresc sa inceapa o cariera in domeniul IT intr-una dintre cele mai mari Companii IT din Romania. Faceți primul pas către o carieră clară, cu multiple oportunități de dezvoltare atât în domeniile tehnic, cât și non-tehnic. Echipa noastră de procese vă așteaptă.
Responsabilități cheie
- Managerul de proces lucrează îndeaproape cu managementul programului pentru client și alte organizații de livrare;
- Construiește relații pe termen lung cu colegii interni;
- Livrare cu succes în raport cu angajamentele și termenele limită;
- Pregătiți prezentarea periodică a stării tuturor părților interesate definite;
- Pregătiți și comunicați lecțiile învățate;
- Responsabil de stabilirea și aplicarea consecventă a procesului prin integrarea corectă a instrumentelor, resurselor, platformelor, aplicațiilor și bazelor de date”
- Lucrează cu managerul de livrare a serviciilor pentru a asigura coordonarea și comunicarea cu clientul
- Asigura integrarea proceselor cu celelalte procese ITIL;
- Se concentrează pe cerințele de afaceri și pe managementul riscului de afaceri și pe conformitate;
- Analizați înregistrările biletelor pentru a determina orice tendințe sau probleme aparente care apar, produceți rapoarte regulate de management, asigurați-vă că SLA-urile și KPI-urile sunt urmărite și respectate;
- Menține și îmbunătățește eficiența procesului (calitate), eficiența procesului (cost), performanța procesului (debit) și vulnerabilitatea procesului (securitate);
- Inițiază acțiuni ulterioare pentru a corecta orice probleme sau ineficiențe apărute în timpul executării Procesului și evidențiază orice probleme sau idei de îmbunătățire.
Experienta/Cunostinte esentiale
- Bună înțelegere a teoriei ITIL și a aspectelor operaționale ale procesului lor;
- Competent cu Microsoft Office;
- Capacitate demonstrată de a lucra atât la sarcini independente, cât și într-un mediu de echipă;
- Minte analitică, puternică în găsirea erorilor în procese complexe folosind abilitățile de depanare;
- Think End2End, capabil să organizeze un grup de oameni pentru a rezolva o problemă specifică în diferite domenii;
- Atitudine de susținere, bune abilități de comunicare;
- Abilități excelente de comunicare în limba engleză (scris și oral);
- Cunoașterea limbilor germane, franceze și olandeză reprezintă un avantaj.
Ceea ce oferim
Suntem o companie care îi pasă atât de fericirea angajaților, cât și de creșterea companiei. Atos oferă nu numai un loc de muncă interesant și orientat spre creștere, ci și o experiență de lucru plină de satisfacții, cu pachete de salarii și beneficii competitive.
- Instruire și certificări În desfășurare Formare aprofundată cu produse și tehnologii actuale și emergente;
- Beneficii flexibile Program medical, Beneficii sportive, Tichete de prânz, Telefon mobil;
- Laptop;
- Zile suplimentare de concediu;
Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.