Reporting Assistant (Risk and Solvency II) with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Allianz Group.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Rolul postului

Angajăm un Contabil Financiar talentat în domeniul Raportării Riscului de Grup pentru a se alătura echipei noastre din biroul București. Rolul face parte din Bucharest Financial Hub care oferă servicii legate de finanțare diferitelor entități Allianz din întreaga lume.

Responsabilitati

  • Sprijinirea întocmirii Raportului anual (Raportul de risc) și a produselor aferente Solvency II (SFCR,RSR,ORSA) cu Instrumentul de raportare „Smart Notes”
  • Lucrul cu Instrumentul de raportare Smart Notes
  • Introducerea actualizărilor (modificări ale conținutului și aspectului Word/Excel/PowerPoint) în Instrumentul de raportare
  • Crearea de rapoarte (Words/PDF) pentru mai multe cicluri de revizuire
  • Verificări de limbă și aspect
  • Alinierea la IT în cazul problemelor tehnice cu Instrumentul de raportare Smart Notes
  • Conducerea de îmbunătățiri și implementare a proceselor de operare globală și de asigurare a calității, precum și dezvoltarea politicilor și procedurilor globale privind domeniile de contabilitate în IFRS, HGB și Solvency 2
  • Urmărirea problemelor IT cu AZ Technology
  • Comunicați în mod clar constatările în cadrul departamentului și în cadrul Grupului Risc/Contabilitatea și Raportarea Grupului
  • Raportare ad-hoc, analize și proiecte ad-hoc
  • Participarea la pregătirea închiderii lunare/trimestriale și de sfârșit de an în conformitate cu calendarele de raportare Allianz SE


Cerințe

  • Formare academică puternică (de preferință Contabilitate, Administrarea Afacerilor, Economie)
  • Abilitate bună de a interacționa cu diferite părți interesate
  • Abilități puternice în structurarea și pregătirea documentelor scrise complexe în limba engleză și germană
  • Excelente abilități tehnice și analitice, logică în abordare și mare atenție la detalii
  • Capacitate demonstrată de a lucra independent
  • Cunoaștere puternică a MS Word, Excel și PowerPoint
  • Afinitate față de instrumentele de gestionare/raportare a informațiilor bazate pe IT
  • Prima cunoaștere a reglementării Solvency II este un avantaj

Aptitudini

  • Abilitatea de a se adapta la schimbările în curs și de a lucra într-un mediu rapid, cu termene limită
  • Comportament proactiv
  • Abilități puternice de analiză, comunicare și influență
  • Abilități puternice interpersonale, interculturale, de comunicare și organizare
  • Flexibilitatea de a lucra cu diferite regiuni din lume
  • Abilitatea de a gândi la procese și dependențe de proces, precum și de a se asigura că livrabilele sunt conectate cu planurile de operare
  • Capacitate puternică de a face mai multe sarcini și de a prioritiza în mod corespunzător sarcinile pentru a respecta termenele limită
  • Atitudine automotivată și dovedită „poate face”.

Beneficii

Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm în dezvoltarea ta personală și profesională:

  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!

Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată:

  • Opțiunea de lucru de acasă disponibilă
  • Primiți o zi gratuită de ziua ta sau vino la serviciu și primiți tichete/bilete cadou!
  • Plecați în vacanță și obțineți un bonus de vacanță!
  • Reduceri WorldClass și 7Card Gym
  • Program de asistență pentru angajați - Linie de asistență 24/7

Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

  • Compensație salarială fixă, împreună cu recompense și schemă de bonusuri legate de performanță
  • Tichete de masă și cadou

Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?