Reprezentant de vanzari produse IT (Inside Sales)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm pe cineva cu următoarele abilități:

  • Abilități de vânzare excelente

  • Cunostintele /experienta/ studiile in domeniul IT sunt necesare pentru o buna intelegere a activitatii desfasurate

  • Experiență 2 ani în vânzări B2B în zona de IT

  • Experiență cu soluții Hardware (Lenovo, Dell, HPE, Checkpoint, Fortinet, Watchguard) si Software (Red Hat, Microsoft, VMware, Acronis, etc.)

  • Atenție la detaliu pentru a comunica cu departamentul tehnic in construirea solutiilor

  •  Atitudine orientată către clienți - anticipează așteptările clientului și oferă un plus de valoare pentru a răspunde cerințelor acestuia

  • Abilități de comunicare și prezentare - își structurează ideile și pune accentul pe aspectele importante, ascultă activ, răspunde concis și clar

  • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficientă

  • Cunoștințe avansate de limba engleză

  • Cunoștințe operare PC (PC sau MAC, Office, Internet, etc.)

  • Capacitatea de a stabilii și realiza obiective de dezvoltare a companiei

  • Capacitate de analiză și organizare

  • Seriozitate, profesionalism

  • Permis de conducere categoria B

Descrierea postului:

  • Menținerea portofoliului actual de clienți
  • Procesarea comenzilor
  • Urmărirea și reînoirea subscripțiilor existente
  • Realizarea ofertelor în conformitate cu cerințele și specificațiile clientului
  • Plasarea și procesarea comenzilor la furnizori
  • Promovarea și vânzarea serviciilor și a produselor distribuite de companie
  • Menținerea permanentă a relațiilor cu clienții
  • Derularea contractelor comerciale sau comenzilor cu partenerii companiei
  • Întocmirea și administrarea bazelor de date privind clienții noi/potențiali.
  • Participarea la licitații online în vederea atragerii de noi proiecte și parteneriate
  • Înregistrarea zilnică în sistemul informatic al companiei (CRM), a informațiilor despre clienți și rezultatele activităților de serviciu
  • Actualizarea ofertelor de produse și servicii IT
  • Emiterea facturilor și documentelor necesare livrării produselor vândute
  • Asigurarea livrării produselor comandate către clientul final
  • Respectarea termenelor limită
  • Coordonarea cu departamentul de support și servicii
  • Asistență în dezvoltarea serviciilor customizate

Oferim (pe lângă salariul lunar):

  • Tichete de masă

  • Comision din proiectele implementate cu succes

  • Asigurare medicală

  • Oportunități de creștere și de învățare a tehnologiilor de vârf

  • Biroul se află într-o locație liniștită - acces la metrou și transportul public

  • Mediu de lucru tânăr, creativ și entuziast.

  • Cea mai bună cafea din lume

Descrierea companiei

Spearhead Systems integrează tehnologii inovative pentru managementul și protejarea rețelelor, sistemelor și utilizatorilor, furnizând soluții de calcul tehnic de înaltă performanță, server, stocare și centre de date, precum și servicii profesionale. Suntem partener de valoare pentru cele mai eficiente și unice solutii IT, acordând atenție sporită stabilității, micșorării costurilor totale de proprietate și posibilității de a oferi clienților noștri calcul tehnic de înaltă performanță.

Iubim tehnologia și o punem la baza activității noastre profesionale. Suntem la curent cu tendințele și inovațiile industriei și consideram ITC-ul drept unealta esențială a omului modern. Ca organizație ajutăm companiile să înțeleagă și să folosească tehnologia pentru a crește eficiența și calitatea activității. Oferim servicii IT specializate în monitorizarea infrastructurii IT, securitate, cloud computing și calcul tehnic de înaltă performanță.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SPEARHEAD SYSTEMS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SPEARHEAD SYSTEMS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SPEARHEAD SYSTEMS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?