Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
De ce Regina Maria?
Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.
Ne dorim sa te alaturi echipei daca:
Esti absolvent de studii superioare/ post universitare,
Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii,
Cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini sarcinile.
Iata cum vei contribui la reusitele echipei de vanzari si care vor fi atributiile tale:
- Promovezi serviciile Regina Maria către spitalele publice, construiești și menții relația cu acestea;
- Administrezi activitatea de vânzare printr-o gestiune corectă a acțiunilor desfașurate în vederea creșterii numărului de colaborări;
- Efectuezi vizite în mod regulat la instituțiile medicale de stat, în vederea promovării serviciilor Regina Maria;
- Ești responsabil de actualizarea și completarea corectă a lead-urilor în CRM: creare lead-uri, telefoane și stabilire întâlniri în scopul vânzării, ofertare și calificare;
- Ești responsabil de implementarea în teren a acțiunilor punctuale de marketing;
- Urmărești activitatea medicilor colaboratori pe teren și propui metode de fidelizare și creștere a eficienței relației cu acestia;
- Propui și închei contracte de colaborare cu medici noi;
- Ești responsabil de informarea corectă a pacienților cu privire la serviciile Regina Maria și mentinerea legăturilor cu clienții.
Esti potrivit pentru noi daca ai:
- Studii universitare absolvite
- Minimum 2 ani experiență anterioara într-o poziție de interacțiune cu clienții
- Certificări/ Competențe tehnice: Cursuri de vânzări/ negociere, cursuri/ cunoștințe medicale
- Limbi străine : engleză: nivel conversational
- Permis de conducere (categorie): B.
- Cunostințe PC : MS Office: Word, Excel, PowerPoint/ Outlook - avansat.
Noi apreciem oamenii care:
- Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
- Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si partenerilor;
- Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
- Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
- Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.