Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului:
Preluarea solicitărilor clienților și rezolvarea acestora în timpul solicitat, într-o manieră profesionistă sau escaladarea acestora către departamentele responsabile
Cerințe:
- Studii medii sau superioare
- Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă avantaj
- Cunoștințe bune MS Office (Word, Excel), navigare internet
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
- Capacitate de învățare rapidă
- Capacitatea de a prioritiza solicitările
- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații diversificate
- Responsabilitate, initiativă
- Abilități de lucru în echipă.
Responsabilități:
- Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
- Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
- Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității