Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ca si reprezentant in cadrul departamentului Relatii Clienti vei interactiona cu clientii bancii pe diferite canale de comunicare cum ar fi: telefon, e-mail, apel video in scopul vanzarii produselor bancare, etc. Totodata, vei fi responsabil in ceea ce priveste promovarea produselor si serviciilor oferite de catre Banca.
Daca stii despre tine ca:
- Relationezi si comunici foarte bine, dai dovada de amabilitate si rabdarea de a asculta pe oricine;
- Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;
- Te uiti la filme si seriale in limba engleza fara a avea nevoie de subtitrare;
- Esti atent la detalii si tratezi fiecare situatie cu seriozitate;
- Ai studii superioare: finalizate sau in curs de finalizare;
- Stii cum sa iti gestionezi eficient timpul;
- Ai o prezenta placuta si o atitudine pozitiva;
* Experienta in activitati dе Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj;
Alatura-te echipei BFER și vei fi ocupat cu urmatoarele :
- Te vei asigura de corectitudinea datelor de identificare ale clientilor;
- Vei discuta cu clientii si le vei oferi suport si indrumare in concordanta cu gama de produse disponibile;
- Vei invata cum functioneaza produsele/serviciile bancii;
- Vei contribui la cresterea calitatii servirii clientilor si vei colabora cu ceilalti din echipa pentru respectarea standardelor de calitate;
Ce oferim:
- Salariu motivant;
- Abonament medical;
- Oportunitatea de a dobandi cunostinte folositoare pentru orice alt department al bancii;
- O echipa formata din oameni tineri, dornici de a evolua pe plan profesional;
- Programe de training bine structurate;
Ce zici, merita sa te alaturi echipei noastre?