1. Preia solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon, email si mesagerie instantanee; urmeaza scenariile prestabilite de comunicare;
2. Extrage/ obtine datele necesare de la client pentru identificarea politei de asigurare (tip polita/ nume/ CNP/ numar polita/ numar inmatriculare/ serie sasiu);
3. Creaza si atribuie avizarea daunei in aplicatia specifica, in stricta conformitate cu procedurile specifice;
4. Transmite colegilor implicati in instrumentarea dosarelor de dauna informatiile obtinute de la clienti, pentru a verifica statusul dosarului de dauna si pentru a raspunde solicitarilor clientilor;
5. Redirectioneaza clientul catre persoanele/ departamentele responsabile pentru solutionarea problemelor care depasesc limitele sale de competenta;
6. Participa la activitatile de sondare a satisfactiei clientilor (satisfactia fata de instrumentarea daunelor, fata de produs, apeluri de bun venit, etc.);
7. Contribuie la identificarea oportunitatilor de vanzare si colaboreaza cu reteaua de vanzari in vederea valorificarii acestora;
8. Desfasoara activitati operationale in cadrul proiectelor asignate (ex: Clauza Acasa 24/7);
9. Contribuie la desfasurarea campaniilor dedicate clientilor initiate de Div. Marketing si Comunicare Div. Vanzari etc. , prin actiuni specifice;
10. Participa la activitatile de sondare a satisfactiei clientilor alocati (satisfactia fata de instrumentarea daunelor, fata de produs, apeluri de bun venit, etc.);
11. Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.