Reprezentant Relatii Clienti Junior

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Employment type: Temporary

Experience level: 6 months - 1 year

Description

Sumar Rol - Responsabilitati si Cerinte
Misiune Pozitie

1. Gestioneaza solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon, email si mesagerie instantanee, pentru segmentul non-life;

2. Preia avizarea daunelor, asigura obtinerea/colectarea datelor de la apelant, crearea si atribuirea/ inregistrarea avizarii in aplicatia specifica, pentru segmentul alocat;

3. Ofera clientilor informatii referitor la produsele si serviciile companiei pentru segmentul alocat;

4. Ofera suport clientilor referitor la dosarele deschise in aplicatia specifica;

5. Contacteaza clientii in cadrul campaniilor proactive, de telemarketing, sondare a satisfactiei clientilor alocati etc.

Sarcini si Responsabilitati - Specifice (1)

1. Preia solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon, email si mesagerie instantanee; urmeaza scenariile prestabilite de comunicare;

2. Extrage/ obtine datele necesare de la client pentru identificarea politei de asigurare (tip polita/ nume/ CNP/ numar polita/ numar inmatriculare/ serie sasiu);

3. Creaza si atribuie avizarea daunei in aplicatia specifica, in stricta conformitate cu procedurile specifice;

4. Transmite colegilor implicati in instrumentarea dosarelor de dauna informatiile obtinute de la clienti, pentru a verifica statusul dosarului de dauna si pentru a raspunde solicitarilor clientilor;

5. Redirectioneaza clientul catre persoanele/ departamentele responsabile pentru solutionarea problemelor care depasesc limitele sale de competenta;

6. Participa la activitatile de sondare a satisfactiei clientilor (satisfactia fata de instrumentarea daunelor, fata de produs, apeluri de bun venit, etc.);

7. Contribuie la identificarea oportunitatilor de vanzare si colaboreaza cu reteaua de vanzari in vederea valorificarii acestora;

8. Desfasoara activitati operationale in cadrul proiectelor asignate (ex: Clauza Acasa 24/7);

9. Contribuie la desfasurarea campaniilor dedicate clientilor initiate de Div. Marketing si Comunicare Div. Vanzari etc. , prin actiuni specifice;

10. Participa la activitatile de sondare a satisfactiei clientilor alocati (satisfactia fata de instrumentarea daunelor, fata de produs, apeluri de bun venit, etc.);

11. Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.

Sarcini si Responsabilitati - Specifice (2)
Sarcini si Responsabilitati - Specifice (3)
Criterii de Evaluare

1. Criterii de evaluare a competentelor tehnico-profesionale:

Nivelul respectiv calitatea competentelor tehnico-profesionale

2. Criterii de evaluare a competentelor de baza si specifice:

Nivelul respectiv calitatea competentelor de baza si specifice

3. Criterii de evaluare a performantei (de rezultat sau de sarcina), specifice activitatii:

a. Gradul de respectare a standardelor de profesionalism cu clientii;

b. Volum apeluri raspunse, durata medie a apelurilor;

c. Nivelul de satisfactie al clientilor interni si externi;

d. Respectarea programarilor orare legate de schimburi, timpii de disponibilitate pe liniile telefonice, timpii de post-procesare a apelurilor;

e. Respectarea procedurilor de lucru ale Centrului Servicii Clienti;

f. Respectarea termenelor stabilite pentru realizarea sarcinilor;

g. Rata de succes a campaniilor in care este implcat.

Educatie - Nivel si Specializare
Studii superioare - constituie avantaj
Specializare/ Certificari/ Calificari
Experienta Relevanta
Pe un post similar - constituie avantaj
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
Asigurari - constituie avantaj
Competente (Profesionale si Soft)
Influentare - Nivel 1
Orientare colaborativa - Nivel 1
Agilitate - Nivel 1
Angajament organizational - Nivel 1
Managementul informatiei - Nivel 1
Livrare de rezultate - Nivel 1
Servicii Clienti post-vanzare
Orientare catre client - Nivel 1

Profile description

Educatie - Nivel si Specializare
Studii superioare - constituie avantaj
Specializare/ Certificari/ Calificari
Experienta Relevanta
Pe un post similar - constituie avantaj
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
Asigurari - constituie avantaj
Competente (Profesionale si Soft)
Influentare - Nivel 1
Orientare colaborativa - Nivel 1
Agilitate - Nivel 1
Angajament organizational - Nivel 1
Managementul informatiei - Nivel 1
Livrare de rezultate - Nivel 1
Servicii Clienti post-vanzare
Orientare catre client - Nivel 1

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Groupama Asigurari pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Groupama Asigurari pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Groupama Asigurari locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?