Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
• Studii medii (studiile superioare constituie avantaj);
• Experienta pe un post similar in relatii clienti, telesales sau in domeniul asigurari constituie avantaj;
• Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare, politete, atitudine prietenoasa;
• Orientare catre client;
• Foarte bune abilitati de gestiune a conflictelor si de control al emotiilor;
• Disponibilitate crescuta la invatare;
• Dexteritate în utilizarea calculatorului si a diverse aplicatii informatice specifice;
• Limba engleza nivel mediu;
Descriere job
• Ofera consiliere si suport clientilor care contacteaza compania prin Centrul Servicii Clienti (telefonic, email sau chat) pentru diferite solicitari (status dosare daune deschise, produsele companiei, modalitati de accesare servicii etc.);
• Preia avizarea telefonica a daunelor, asigura obtinerea datelor de la apelant si inregistrarea avizarii in aplicatia interna;
• Ofera informare si suport solicitantilor din exteriorul companiei;
• Participa la diverse analize si sondaje initiate la nivel de companie.
Postul este pe o perioada determinata 12 luni, cu posibilitate de prelungire.