Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Căutăm o persoană comunicativă, amabilă, calmă, orientată către client și oaspeți, dornică de o carieră intr-o firmă internațională.
Responsabilități:
-Realizarea interfeței între clienți/potențialii clienți și furnizori pentru continuitatea, dezvoltarea și/sau inițierea unor relații comerciale.
-Menținerea corespondenței cu furnizorii străini.
-Propunerea măsurilor de îmbunătățire continuă a relației cu clienții și implicit îmbunătățirea serviciilor.
-Preluarea și înregistrarea rezervărilor;
-Soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
-Medierea conflictelor și rezolvarea reclamațiilor clienților;
-Susținerea vânzărilor;
-Îndeplinirea obiectivelor de vânzări;
-Identificarea permanentă de noi clienți.
Cerințe:
-Cunoștințe solide de limba olandeză sau vorbitor nativ - condiție obligatorie.
-Cunostinte solide de limba engleză.
-Experiența în domeniu constituie avantaj.
-Abilități foarte bune de comunicare.
-Persoană responsabilă și proactivă, asimilare rapidă a cunoștințelor noi.
-Persoană sociabilă, capabilă de a lucra în echipă.
Ofertă (bonusuri/beneficii):
- Lucru într-o echipă tânără și dinamică;
- Salariu motivant la nivel european;
- Mediu de lucru modern;
- Pachet de vacanță 26 zile pe an lucrat;
- Oportunități de carieră și provocări;
- Masaj relaxant la birou;
- Abonament la o sală de sport sau piscină;
- Traininguri şi team buildinguri anuale;
- Reducere de 25% pe an la rezervarea unei case de către angajat sau un membru de familie.