Reprezentant Servicii Clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam un Reprezentant Serviciu Clienti orientat catre client.

 

Ce face un Reprezentant Serviciu Clienți?

Un reprezentant al serviciului pentru clienți, va acționa ca legătura, va furniza informații despre produse / servicii și va rezolva orice problema emergenta cu care conturile clienților noștri s-ar putea confrunta cu precizie și eficiență.

Cei mai buni Reprezentanti Serviciu Clienți sunt foarte încântati să ajute clienții. Sunt răbdători, empatici și pasionati de comunicare. Le place să vorbească. Reprezentanții Servicii pentru clienți se pot pune în pantofii clienților lor și pot pleda pentru ei atunci când este necesar. Feedback-ul clienților este nepretuit iar un reprezentant servicii clienti va procesa acel feedback ca atare. Rezolvarea problemelor vine în mod natural pentru un bun specialist servicii clienti. Sunt încrezători în soluționarea problemelor și investighează dacă nu au suficiente informații pentru a rezolva reclamațiile clienților.

Obiectivul este de a asigura standarde excelente de servicii, de a răspunde eficient la întrebările clienților și de a menține o satisfacție ridicată a clienților.

 

Responsabilități

  • Gestioneaza cantități mari de apeluri primite
  • Genereaza oportunități de vânzare
  • Identifica și evalueaza nevoile clienților pentru a obține satisfacție
  • Construieste relații durabile și de încredere cu conturile clienților printr-o comunicare deschisă și interactivă
  • Ofera informații precise, valide și complete, utilizând metodele / instrumentele potrivite
  • Îndeplineste obiectivele de vânzări personale si ale echipei de reprezentanti servicii clienti și cotele de gestionare a apelurilor
  • Gestioneaza reclamațiile clienților, ofera soluții și alternative adecvate în termen; se asigura de rezolvarea reclamatiilor
  • Păstreaza evidența interacțiunilor cu clienții, prelucreaza conturile clienților și proceseaza documentatia
  • Urmeaza procedurile, orientările și politicile de comunicare
  • Face tot posibilul pentru a atrage clienții.

 

Cerinţe

  • Urmareste istoricul in legatura cu depasirea cotei
  • Abilități puternice de control a discutiilor telefonice și ascultare activă
  • Orientarea către client și capacitatea de adaptare / răspuns la diferite tipuri de personalitati
  • Abilitati excelente de comunicare
  • Capacitatea de multi-tasking, de prioritizare și de gestionare a timpului în mod eficient
  • Diploma de liceu.

Oferta:

  • Pachet salarial atractiv
  • Telefon mobil
  • Mediu de lucru profesionist
  • Sediu in locatie centrala
  • Posibilitate de telemunca in zile specifice pe timpul saptamanii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC WELLNESS SOLUTIONS INC SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC WELLNESS SOLUTIONS INC SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC WELLNESS SOLUTIONS INC SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?