Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
REPREZENTANT TEHNIC SESIZARI
Cerinte:
- Cunostinte PC, operare pachet Microsoft Office
- Flexibilitate, excelente abilitaţi de comunicare
- Abilităţi de adaptare la muncă ȋn echipă
Responsabilităţi:
- Inregistreaza si introduce in program reclamatiile/sesizarile clientilor
- Clasifică și prioritizează sesizările
- Face o primă investigare și diagnoză a sesizării
- Trimite sesizările spre prelucrare, respectand instructiunile de lucru tehnice referitoare la tamplaria PVC;
- Urmareste stadiul sesizarilor si livrarea acestora
- Mentine si gestioneaza relatiile cu clientii respectivi, informeaza clientii cu privire la statusul sesizarilor
- Lucreaza in stransa colaborare cu toate departamentele interne (vanzari, aprovizionare si logistica) pentru a obtine informatii aditionale si pentru a putea onora comenzile;
- Intocmeste documentele specifice necesare procedurilor privind reclamatiile client;
Se oferă:
- Pachet salarial: în funcţie de experienţa si abilitatile candidatului cu posibilitate de negociere ulterioara.
- Mediu de lucru tanar si dinamic
- Conditii modern de munca