Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
-Efectuarea sarcinilor administrative generale în departamentul tehnic, ținerea la zi a evidențelor, furnizarea de date, efectuarea sarcinilor de depunere a documentelor;
-Intocmire necesar materiale pentru proiecte
-Urmarire flota auto (RCA, Casco, Rovignete, inmatriculari, etc)
-Asigurare buna functionare flota auto (PSI, Prim Ajutor, consumabile, echipamente de protectie, etc)
-Administrarea daunelor
-Comenzi online - asigurarea livrarilor si a curieratului aferent
Cerinţe privind angajatul:
-cunostinte tehnice, preferabil studii profil tehnic
- minim 2 ani de experienţă in logistică
- abilităţi bune de comunicare şi relaţionare,
- cunoaşterea limbii maghiare si romănă obligatoriu
- cunoştinţe la nivel de utilizator al programelor MS Office
Permis de conducere categoria B
Prezenţă plăcută, aspect îngrijit
Mobilitate, flexibilitate
Condiții:
- Salariu raportat la capacitatea de munca
- Decontarea transportului la si de la locul de munca
- Sarcini variate într-o echipă internațională,
- Asigurarea conditiilor si echipamentelor optime de lucru